PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tarasy Zamkowe wprowadzają kolejne marki

  • Autor: Propertynews.pl
  • 26 lut 2015 13:09

Tarasy Zamkowe wprowadzają kolejne marki

W Tarasach Zamkowych, które zostaną otwarte już 4 marca, kolejne marki będą miały swój lubelski debiut. Jedna z nich to autorski salon projektantki Lidii Kality z odzieżą i dodatkami dla kobiet. Dołączy do nich również Chiara – butik z damską galanterią. Nowym lokalem będzie również á Tab, oferujący wybór akcesoriów, sprzętów i dodatków wyposażenia kuchni i jadalni. Kolejna nowość - Original Marines - zaoferuje ubrania dla rodzin.

REKLAMA

Tarasy Zamkowe zaoferują swoim przyszłym klientom kilkanaście zupełnie nowych na rynku lubelskim sklepów. Poza wymienionymi powyżej markami, lista nowicjuszy obejmuje: Zara Home, Oysho, Waggon Paris, New Look, Swarovski, Bianca Casa, Enjoy Club & Bowling and Thai Wok.

Odzieżową ofertę wzbogacą firmy: Carry mający salon o powierzchni 1 500 mkw., Orsay, która zajmie lokal o powierzchni ponad 167 mkw., Bytom, jak również 4F. Pojawi się także multibrandowy Sizeer Premium, łączący sportstyle'ową wygodę z energetyczną modą ulicy.

Do marek obuwniczych, obecnie znajdujących się w Tarasach Zamkowych, dołączyły dwie firmy: Wojas oraz Badura. Wzmocniona została także branża usługowa. W Tarasach Zamkowych swoje salony otworzą: biuro podróży TUI, operator telefonii komórkowej Play, a także sieć salonów optycznych Paris Optique.

Książkowy i muzyczny repertuar wzbogacony zostanie o dwa nowe lokale: księgarnię Matras oraz Empik. Poza książkami i muzyką salon zaoferuje filmy, gry, programy multimedialne, produkty art&pap, gadżety, produkty do dekoracji wnętrz, a także bilety na różnorodne wydarzenia.

Tarasy Zamkowe poszerzą również ofertę gastronomiczną o kolejne miejsce: Pizza Hut zajmie lokal o pow. ponad 316 mkw. na poziomie +1. Z kolei ofertę marek kosmetycznych powiększy perfumeria Douglas.

!CON Fitness, nowa marka na polskim rynku zarządzana przez międzynarodową sieć klubów fitness i wellness Holmes Place, zajmie lokal na poziomach +1 oraz +2 galerii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA