PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Tarnowskie Gemini chwali się coraz większymi obrotami

Tarnowskie Gemini chwali się coraz większymi obrotami
Gemini Park Tarnów
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 19 sie 2019 09:24

W I połowie br. Gemini Park Tarnów zanotował dwucyfrowy wzrost. Zdaniem dyrekcji obiektu, to zasługa dopasowanej do rynku oferty, a także rosnącej liczby klientów spoza Tarnowa.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 19 sie 2019 09:24

Rosną obroty największego centrum handlowego w Tarnowie. Tylko w I połowie 2019 roku, w porównaniu do I połowy 2018, wzrosły one o ponad 11 proc. Najlepszy wynik w pierwszym półroczu zanotowano w kwietniu. Przyniósł on prawie 20 proc. wzrost obrotów w porównaniu do kwietnia 2018.

- W Gemini Park obserwujemy dziś stabilny trend wzrostu obrotów, który jest kontynuacją tego z 2018 roku, ale także z poprzednich lat. Kształtuje się on dziś powyżej linii trendu, jaka obserwowana jest na polskim rynku galerii (...) - komentuje Zbigniew Nowak, dyrektor Gemini Park Tarnów. - Jest także jasnym sygnałem, że nasza oferta cieszy się rosnącą popularnością wśród klientów i to nie tylko w Tarnowie, ale i w całej wschodniej części Małopolski. Fakt, że wydają oni coraz więcej w naszych sklepach jest potwierdzeniem, że nasz tenant-mix rozwija się w dobrym kierunku, zapewniając klientom sklepy i marki, jakich oczekują - dodaje.

Tylko w 1,5 roku w Gemini Park przybyło aż 15 nowych najemców. Na wynajem powierzchni w galerii zdecydowały się m.in. biuro podróży TUI, Czas na Herbatę, Carte D’Or, Pepco, Maxi Zoo czy Rebel Electro.

Obiekt przechodzi także systematyczne modernizacje. W lutym tego roku przebudowana została strefa food courtu. Zyskała ona nowy podział zapewniający większą prywatność, a także nowe meble i wystrój. Zwiększono także pulę miejsc siedzących do ponad 300.

- Od kilku lat pracujemy nad rozwojem naszego customer experience, podejmując się etapami kolejnych inwestycji, a także adaptując trendy w kształtowaniu przestrzeni, jakie podpowiada nam rynek. Tym samym tworzymy naszym klientom nowoczesne otoczenie zakupowe, które sprzyja zarówno długiemu shoppingowi, jak i spędzaniu czasu wolnego w Gemini Park. Wyższy komfort robienia zakupów, wpływa pośrednio na to, ile klienci wydają w sklepowych kasach - mówi Nowak.

Jednak oferta i zachodzące zmiany to nie jedyne czynniki mające znaczeni dla wyniku finansowego galerii. Wpływ ma także rosnąca liczba klientów, która dojeżdża do Gemini Park z dalszych zakątków wschodniej Małopolski, zwłaszcza z Dąbrowy Tarnowskiej, Brzeska, Dębicy czy Mielca, a także okolic Nowego Sącza oraz powiatów staszowskiego i gorlickiego.

- Od kilku lat systematycznie rośnie zasięg Gemini Park, w efekcie czego blisko 60 proc. naszych klientów, to osoby spoza Tarnowa, czyli mieszkańcy ościennych miejscowości i powiatów. Fakt, że klient do nas dojeżdża, wpływa także na to, jak kupuje. Konieczność dojazdu sprawia, że taki klient odwiedza nas rzadziej niż mieszkaniec Tarnowa, ale podczas tych rzadszych wypadów na zakupy więcej czasu spędza w galerii robiąc znaczne większe zakupy. Widać to szczególnie w okresie wyprzedaży - podsumowuje Zbigniew Nowak.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.194.190
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.