PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tchibo rozwija wielokanałową sprzedaż

  • www.portalspozywczy.pl
  • 10 lut 2014 17:17

Obroty na polskim rynku e-commerce w 2012 roku, według danych eHandel Polska 2012, wyniosły około 23 mld zł. Coraz więcej producentów żywności i produktów FMCG stawia na wielokanałowość sprzedaży. Tchibo, obok rozwoju tradycyjnego handlu, ma ambitne plany e-rozwoju.

REKLAMA

Coraz więcej osób robi zakupy w sieci, co stawia przed internetowymi sklepami coraz ambitniejsze wyzwania. Tchibo mocno stawia na rozwój e-projektu i docenia walory swojej obecności w sieci. Jacek Jaworski, dyrektor e-commerce, Tchibo Warszawa, przyznaje, że decyzja dotycząca uruchomienia e-sklepu była dla firmy naturalną konsekwencją rozwoju.

- Tchibo, do 2005 r. oferowało w Polsce kawę, od tego roku rozpoczęliśmy budowę sieci sklepów stacjonarnych Tchibo, których aktualnie mamy pond 50. Handel internetowy to przyszłość i od początku chcieliśmy być silnym graczem na polskim rynku - zapewnia Jacek Jaworski.
Oferta e-sklepu Tchibo.pl nieznacznie różni się od asortymentu sklepów stacjonarnych Tchibo.

- Zaletą zakupów w sklepie internetowym jest to, że przez internet nasi klienci mają możliwość zamówić produkty ze zbliżającej się kolekcji na kilka dni wcześniej, zanim pojawi się ona w sklepach stacjonarnych. Dodatkowo w e-sklepie można zamówić niektóre produkty niedostępne w danej kolekcji w naszych sklepach, jak chociażby meble. Klienci korzystający ze sklepu Tchibo.pl mogą liczyć na dodatkowe atrakcyjne oferty. W e-sklepie dostępne są również od jakiegoś czasu limitowane kolekcje, dostępne tylko on-line. Sklep oferuje również asortyment kaw Tchibo oraz system (ekspresy i kawy w kapsułkach) Cafissimo. Klienci mogą korzystać z wygodnego abonamentu kawowego - dodaje szef e-commerce.

Jednym z priorytetów Tchibo jest wielokanałowość. - Rozumiemy ją jako łącznie dla wygody klienta wszystkich naszych kanałów sprzedaży. Dlatego klienci sklepu internetowego mogą zwracać produkty w sklepach stacjonarnych. Planujemy dalszy rozwój w tym kierunku. Oba kanały ściśle ze sobą współpracują, zarówno na etapie strategicznym, jak i operacyjnym - zachwala. I dodaje: Poza tym w mediach społecznościowych uruchomiliśmy kanał obsługi klienta - reagujemy na wszelkie zgłoszenia, które się tam pojawiają. W niedalekiej przyszłości, dla komfortu klienta, planujemy uruchomienie aplikacji mobilnej sklepu internetowego - dodaje szef e-commerce.

W Polsce Tchibo obecne jest od 1992 r. Tchibo ma model biznesowy, który kawę paloną z szerokim asortymentem produktów ze zmieniających się co tydzień kolekcji. Tchibo jest liderem kawy palonej w Polsce oraz wiodącym producentem ekspresów i kawy w kapsułkach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA