PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tę markę znają wszyscy. Amerykański potentat w nowej galerii

  • Autor: Propertynews.pl
  • 01 sie 2016 09:47

Tę markę znają wszyscy. Amerykański potentat w nowej galerii Rondo Wiatraczna

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych amerykańskich marek - Dunkin’ Donuts - powiększy grono najemców Galerii Rondo Wiatraczna.

REKLAMA

Kawiarnia zajmie powierzchnię 99,87 mkw. i umiejscowiona będzie na parterze, przy głównym wejściu, oferując miejsca siedzące zarówno w lokalu, jak i w ogródku znajdującym na zewnątrz galerii.

Dunkin’ Donuts to amerykańska marka, która w swojej ofercie proponuje donuty, ale także serwowane przez cały dzień śniadania w postaci przygotowywanych na miejscu  bajgli i innych kanapek oraz kawę. Sieć liczy obecnie ponad 11 300 restauracji na całym świecie – w tym około 8000 w USA i ponad 3200 zlokalizowanych w 36 innych krajach.

Otwarcie Galerii Rondo Wiatraczna planowane jest na I kwartał 2018 roku. Projekt powstaje w  jednym z najbardziej rozpoznawalnych miejsc na handlowej mapie stolicy, na terenie znanego wszystkim warszawiakom Universamu Grochów, u zbiegu ulic Grochowskiej, Alei Stanów Zjednoczonych oraz Alei Waszyngtona.

Galeria znajdzie się na dwóch kondygnacjach i obejmie kilkadziesiąt sklepów oraz punktów usługowych, a na poziomie -1 zaplanowano parking dla klientów galerii, wyposażony w ponad 160 miejsc postojowych. Operatorem spożywczym w projekcie będzie Społem, kontynuując rozpoczętą w  1977 r. działalność handlową w tej lokalizacji.  

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA