PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tej marki w Polsce jeszcze nie było. Na początek wybrała Łódź

  • Autor: propertynews.pl
  • 24 cze 2016 07:38

Tej marki w Polsce jeszcze nie było. Na początek wybrała Łódź U.S. Polo Assn.

Pierwszy w Polsce salon firmowy U.S. Polo Assn. otworzył się w czerwcu w łódzkiej Manufakturze.

REKLAMA

U.S. Polo Assn., to marka o amerykańskich korzeniach i ma ścisłe powiązanie z Amerykańskim Stowarzyszeniem Klubów Polo. Powstała jeszcze pod koniec XIX wieku - swoje początki datuje na rok 1890. Ubrania z metką US Polo Assn. są dostępne w ponad 130 krajach. Do tego grona w tym miesiącu dołączyła Polska.

Sklep U.S. Polo Assn. w Manufakturze znajduje się na parterze galerii handlowej i ma powierzchnię 175,71 mkw. Wnętrze zaaranżowano według obowiązującego na całym świecie konceptu, w którym dużą rolę odgrywa naturalne, jasne drewno oraz sprzyjające zakupom oświetlenie, na czele z efektownym żyrandolem z drewnianych elementów. W witrynie oraz przy wejściu klientów witają neony z charakterystycznym logo firmy: zawodnikami grającymi w polo.

– Zdecydowaliśmy się na debiut na polskim rynku właśnie w łódzkiej Manufakturze, bo to miejsce nie tylko zakupów, ale także relaksu i wypoczynku. Tu ciągle się coś dzieje, są muzea, teatr, to obiekt absolutnie wyjątkowy i jedyny w swoim rodzaju. Chcemy być częścią tego miejsca - mówi Artur Wodzyński, dyrektor operacyjny U.S. Polo Assn. w Polsce.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA