PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Telepizza postawiła na sezonowe placówki

  • Autor: Propertynews.pl
  • 23 lip 2014 17:08

Latem rośnie temperatura i obroty biznesów plenerowych. W trend wpisuje się również Telepizza, która inaugurując sezon letni obecnością na festiwalu Opener w Gdyni, kontynuuje działalność plenerową do końca wakacji.

REKLAMA

Sieć serwowała na imprezie pizzę, hot dogi oraz zapiekanki. Pod jej logo funkcjonowały cztery punkty.

Telepizza kontynuuje sprzedaż w plenerze. Wybór lokalizacji sezonowej placówki padł na Łebę. Wielkość powierzchni lokalu liczy ok. 100 mkw. Placówka podzielona jest na dwie części - zadaszoną i otwartą. Całość przeznaczona jest dla ok. 35 osób. To pierwszy tak duży sezonowy lokal Telepizzy.

- Jeżeli pomysł się sprawdzi, w przyszłym roku otworzymy więcej tego typu punktów. Naszym celem będą najważniejsze miejskie ośrodki wypoczynkowe. Łeba jest idealnym miejscem do weryfikacji sezonowego konceptu. Stanowi bowiem jeden z najważniejszych miejsc wypoczynkowych polskich turystów - mówi Iwona Olbryś, dyrektor generalna Telepizza Poland.

Łeba, niewielka i spokojna poza letnim sezonem, w wakacje staje się tętniącą życiem metropolią, która spełnia standardy lokalizacyjne Telepizzy. Zgodnie z polityką hiszpańskiej sieci, jej lokale najlepiej funkcjonują w miastach od 30 tys. mieszkańców. Właśnie mniej więcej tyle osób wypoczywa w Łebie podczas wakacji. Natomiast poza sezonem miasto liczy niecałe 4 tys. stałych mieszkańców. Podobnie jest w przypadku innych nadbałtyckich miejscowościach. Restauracja Telepizzy w Łebie stanowi jednostkę własną sieci.

Telepizza pracuje również nad rozwojem sieci punktów całorocznych. Ostatnio firma otworzyła lokal franczyzowy w Oławie, w Mielcu i Stalowej Woli. Wszystkie placówki działają na zasadzie franczyzy. Do końca roku Telepizza chce uruchomić jeszcze kilka lokali. Aktualnie w ramach sieci funkcjonuje 31 lokali własnych i 86 franczyzowych. Koszt inwestycji w restaurację wynosi minimum ok. 100 tys. zł.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA