PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tesco chce być liderem w internecie

  • www.portalspozywczy.pl
  • 22 paź 2013 15:10

Tesco chce być liderem w internecie

Tesco chce być liderem w segmencie sprzedaży internetowej w Polsce i usługa ta będzie mocno rozwijana przez Tesco Polska w najbliższych latach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Czesław Grzesiak wiceprezes zarządu Tesco Polska.

REKLAMA

Wiceprezes podkreśla, że z zakupów przez internet w Tesco może korzystać już co czwarty Polak. - Niewiele po roku od startu usługi, z zakupów z wykorzystaniem Internetu w Tesco może korzystać już niemal co czwarty Polak. Udało nam się bardzo szybko rozwinąć zasięg usługi, która będzie mocno rozwijana w kolejnych latach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Czesław Grzesiak.

- Internet to niezwykła dynamika. Widzimy, jak szybko pojawiają się i znikają choćby informacje w portalach internetowych. Podobnie jest z handlem w sieci. Coś, co jest nowinką dziś, już jutro może wydawać się przestarzałe. Dlatego dziś jest jeszcze za wcześnie by mówić o planach na kolejny rok czy przyszłe lata - dodaje.

- Mogę powiedzieć: chcemy być liderem tego segmentu w Polsce. Będziemy rozwijać się na tyle szybko, na ile tylko pozwolą nam warunki rynkowe. I będziemy zmieniać się zgodnie ze zmieniającym się otoczeniem - mówi również Grzesiak.

Grzesiak ocenia też, że sprzedaż internetowa to wciąż nowość na polskim rynku. - Sprzedaż z wykorzystaniem Internetu to cały czas nowość na polskim rynku. Bo choć sklepy internetowe oferujące żywność istnieją już od lat, o tyle dopiero teraz tym segmentem zaczynają interesować się duzi detaliści. Byliśmy jednymi z pierwszych i dziś widzimy, jak ważne było wejście w ten segment - mówi wiceprezes Tesco Polska.

Obecnie z zakupów w Tesco z wykorzystaniem internetu może korzystać ponad 25 proc. mieszkańców Polski, a sieć zapowiadała, że w 2014 roku już jedna trzecia Polaków będzie mogła skorzystać z zakupów w Tesco za pośrednictwem internetu.

Po ponad roku od uruchomienia usługi, Ezakupy dają możliwość zamówienia produktów zarówno za pośrednictwem komputera, jak i smartfona. Klienci Tesco mogą również wybrać sposób dostawy. Mogą poczekać na swoje zakupy w domu lub odebrać je w jednym z 21 sklepów w całej Polsce.

Tesco Polska jest czołową siecią sklepów samoobsługowych na polskim rynku z 450 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Firma zatrudnia ok. 29 tys. osób i oferuje klientom produkty ponad 1500 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco odwiedza ponad 5 milionów klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA