PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tesco chce wzmocnić pozycję na rynku produktów dla dzieci

  • Autor: Retail Week/Propertynews.pl
  • 14 sty 2013 12:42

Tesco uruchamia nowy program pod marką Tesco Loves Baby - informuje serwis retail-week.com. Takim logo będą oznaczane wyselekcjonowane produkty dla niemowląt i małych dzieci.

REKLAMA

W ten sposób Tesco próbuje wzmocnić swoją pozycję na konkurencyjnym rynku niemowlęcym.

Takim logo ma być oznaczanych szereg produktów - pieluszki, chusteczki, butelki, miski czy kosmetyki. Ma to być gwarancją ich dobej jakości.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA