PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tesco chce zdobyć nowych klientów wzmacniając promocję marki

  • www.portalspozywczy.pl
  • 08 lis 2017 12:09

Tesco chce zdobyć nowych klientów wzmacniając promocję marki fot.mat.pras

Firma Dunnhumby przejmuje zarządzanie usługami komunikacji POS, degustacji oraz mediów online w sklepach Tesco. Dotychczas firma obsługiwała program lojalnościowy Tesco i mailingi. Connect Media wykorzysta dane dotyczące zachowań konsumenckich 6 mln aktywnych klientów Clubcard w Polsce, Czechach, na Węgrzech i Słowacji.

REKLAMA

Connect Media będzie docierać z reklamami za pośrednictwem mailingów Clubcard, za pośrednictwem Tesco.com i sms-ów oraz podczas zakupów w sklepach Tesco (narzędzia POS).

W ostatnich 4 latach Dunnhumby zrealizowało 2865 kampanii w brytyjskich sklepach Tesco. W Tajlandii, gdzie Connect Media działa od 2 lat, powstało już ponad 1000 kampanii dla ponad 200 marek i ich agencji, generując 18,5 miliarda kontaktów z marką i zdobywając ponad 24 miliony nowych konsumentów dla ich produktów.

Marki i agencje mogą już pracować z Connect Media, przygotowując kampanie planowane od 1 stycznia 2018 r. Dunnhumby to spółka należąca do Tesco.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA