PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tesco i Rossmann wydają najwięcej na telewizyjną reklamę

  • dlahandlu.pl
  • 10 cze 2013 13:28

Według danych firmy Nielsen za okres od 27 maja do 2 czerwca na reklamę żywności w telewizji wydano łącznie 132 141 810 zł. Wśród marek z największymi wydatkami znalazły się dwie sieci handlowe: Tesco (8,7 mln zł) oraz Rossmann (5,3 mln zł).

REKLAMA

Sieć Rossmann wystartowała z kampanią reklamową 23 maja, dokładnie w dniu 20. urodzin Rossmanna w Polsce. Składa się na nią kilka charakterystycznych spotów reklamowych. Hasło nowej kampanii to pragnienia i potrzeby. Spotom telewizyjnym towarzyszą reklamy radiowe oraz billboardy kampania w internecie.

Natomiast Tesco 9 maja sieć ruszyła z kampanią reklamową "Ciach", w której informuje o dużej obniżce cen produktów w 450 sklepach. Wydatki na reklamę sieci mogą więc jeszcze bardziej się zwiększyć.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA