PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tesco i Rossmann wydają najwięcej na telewizyjną reklamę

  • dlahandlu.pl
  • 10 cze 2013 13:28

Według danych firmy Nielsen za okres od 27 maja do 2 czerwca na reklamę żywności w telewizji wydano łącznie 132 141 810 zł. Wśród marek z największymi wydatkami znalazły się dwie sieci handlowe: Tesco (8,7 mln zł) oraz Rossmann (5,3 mln zł).

REKLAMA

Sieć Rossmann wystartowała z kampanią reklamową 23 maja, dokładnie w dniu 20. urodzin Rossmanna w Polsce. Składa się na nią kilka charakterystycznych spotów reklamowych. Hasło nowej kampanii to pragnienia i potrzeby. Spotom telewizyjnym towarzyszą reklamy radiowe oraz billboardy kampania w internecie.

Natomiast Tesco 9 maja sieć ruszyła z kampanią reklamową "Ciach", w której informuje o dużej obniżce cen produktów w 450 sklepach. Wydatki na reklamę sieci mogą więc jeszcze bardziej się zwiększyć.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA