PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tesco kontynuuje podbój e-handlu

  • www.portalspozywczy.pl
  • 10 lip 2014 18:24

Usługa Tesco Ezakupy jest już obsługiwana w Polsce przez 23 hipermarkety Tesco, dzięki czemu sieć może dostarczać zakupy mieszkańcom ponad 210 miast. W tym roku finansowym brytyjski operator chce uruchomić siedem kolejnych lokalizacji.

REKLAMA

Według Tesco polski rynek handlu produktami FMCG w internecie będzie rósł w Polsce bardzo dynamicznie.

- Według różnych źródeł wartość polskiego rynku FMCG online to ponad 500 mln złotych, a w roku 2018 sięgnie już miliarda złotych, Co ciekawe, polski rynek jest większy niż rynki Czech, Słowacji i Węgier razem wzięte - mówi Mariusz Nowak, menadżer sprzedaży internetowej Tesco Polska.

Według przedstawiciela brytyjskiej sieci, po zaledwie dwóch latach działalności w internecie Tesco ma pozycję lidera w handlu towarami FMCG, a udziały operatora w rynku to ok. 25 proc.

- Jesteśmy liderem w FMCG online i tej pozycji nie oddamy konkurentom - mówi Mariusz Nowak.

Obecnie usługa Tesco Ezakupy jest już dostępna w 19 aglomeracjach miejskich i obsługiwana przez 23 hipermarkety. Dzięki temu sieć może dostarczać zakupy mieszkańcom ponad 210 miast. A prawie 13 milionów Polaków ma już dostęp do tej usługi.

- W kwietniu obsłużyliśmy milionową dostawę, do końca roku chcemy przekroczyć granicę 1,5 miliona dostaw - zdradza przedstawiciel Tesco.

Dodaje, że zakupy klientom dowozi prawie 200 samochodów. Średnio co 20 sekund do kolejnego klienta wyjeżdża samochód z zakupami Tesco.
Tesco chce systematycznie rozwijać swój biznes internetowy w Polsce.

- Na rok finansowy 2014/15 zaplanowaliśmy siedem kolejnych otwarć. Będziemy systematycznie poszerzać obszary dostaw, wszędzie tam gdzie jeszcze jest potencjał - wyjaśnia Mariusz Nowak.

Dodał, że dzięki uruchomieniu kolejnych siedmiu lokalizacji "e-sklep" Tesco obejmie swoim zasięgiem trzydzieści klka procent populacji mieszkańców kraju, obecnie to ok. 30 proc.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA