PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tesco ma bardzo ambitne plany rozwoju usług Ezakupy

  • www.portalspozywczy.pl
  • 27 mar 2013 17:42

Na najbliższy czas założyliśmy bardzo ambitne cele związane z rozwojem usługi Tesco Ezakupy. Chcemy poszerzać liczbę lokalizacji, powiększać ofertę m.in. o sprzedaż wysyłkową artykułów sezonowych, oferować klientom dedykowane promocje, a także umożliwić odbiór zakupów w najbliższym sklepie Tesco - wyjaśnia Grzegorz Juszczyk, dyrektor ds. rozwoju biznesu Tesco Polska.

REKLAMA

Podkreśla, że dzięki sprzedaży z wykorzystaniem Internetu skraca się czas potrzebny do zawarcia transakcji, rośnie natomiast sprzedaż, a komunikacja z konkretnym odbiorcą zwiększa szansę na interakcję i personalizację oferty. - Siła Internetu pozwala nam na bieżąco aktualizować ofertę i szybciej o niej komunikować - dodaje Grzegorz Juszczyk.

Obecnie z usługi Tesco Ezakupy, mogą korzystać mieszkańcy Warszawy, Wrocławia, Poznania, Łodzi, Gliwic, Rudy Śląskiej, Bielsko-Białej, Zabrza, Katowic, Chorzowa, Krakowa, Gdyni, Sopotu, jak i graniczących z nimi miast.

Sieć sklepów Tesco ma obecnie w Polsce ponad 450 sklepów, w tym 65 hipermarketów.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Bartek 2015-03-03 17:10:41
    Ja zamówiłem i czekam na dostawę a po otrzymaniu dostawy odpiszę czy byli w tym dniu i pomiędzy godziną tą i tą czy tez nie
  • Łucja 2014-04-01 20:05:07
    No ja Was proszę, z czym do ludzi?! Dzisiaj zakończyłam moją przygodę z e-zakupami w Tesco w Poznaniu i na pewno nie wrócę.

    W niedzielę złożyłam zamówienie na poniedziałkowy wieczór. W wyznaczonym terminie czekam. Minęła godzina 20, 21, 22, 23:00... a tu cisza - ani zakupów, ani telefonu od kierowcy. Sprawdzam maila - zero informacji. Sprawdzam stronę internetową - zamówienie potwierdzone. Pomyślałam - ok, zdarza się. Pewnie jakaś awaria, może samochód się zepsuł czy coś, na pewno skontaktują się ze mną jutro i ustalą nową godz. dostawy.
    Następnego dnia nadal cisza w tej sprawie - telefon milczy, skrzynka odbiorcza pusta, a na stronie internetowej ciągle wisi info, że zamówienie jest potwierdzone i żadnych dodatkowych szczegółów nie ma. O godz. 15 postanowiłam skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta i zapytać czy mam czekać na dostawcę. Konsultant sprawdził status mojego zamówienia i powiedział, że ze względu na awarię systemu składania zamówień moje zostało przez Kierownika... ANULOWANE!! I NIKT nie raczył mnie o tym powiadomić przez prawie dobę!!! Żadnego telefonu, smsa, maila, info na stronie zamówienia, dosłownie nic! Uważam, że jest to skandaliczne zachowanie!
    To nie jest odpowiedzialne i profesjonalne podejście do klienta.

    e-zakupy w Tesco w Poznaniu stanowczo odradzam.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA