Tesco ma nową aplikację mobilną
Tesco uruchomiło nową aplikację mobilną, która ma się przyczynić do kilkunastoprocentowego wzrostu zamówień mobilnych w usłudze Ezakupy.
Polacy coraz częściej robią zakupy w internecie - i nie chodzi tu tylko o zakupy elektroniczne czy tekstylne. Coraz chętniej zapełniamy nasze lodówki produktami spożywczymi zamówionymi w sieci. Brytyjski operator stawia na klientów mobilnych, wprowadzając nową aplikację z czytnikiem kodów kreskowych.
Tesco, które bardzo mocno postawiło na rozwój sprzedaży internetowej. Przypomnijmy, że kilka tygodni brytyjska sieć dostarczyła zamówione produkty do milionowego, polskiego klienta. Po sukcesie wśród użytkowników komputerów, firma stawia na klientów mobilnych, wprowadzając nową aplikację z czytnikiem kodów kreskowych.
Za zakupami z dostawą do domu przemawia głównie wygoda. Dla większości użytkowników tego rozwiązania najważniejsza jest oszczędność czasu, bowiem składając w łatwy sposób zamówienie przez Internet możemy uniknąć wyprawy do hipermarketu i wybierania produktów przy półce. Jednak dzięki nowej aplikacji Tesco Ezakupy, składanie zamówienia może być jeszcze prostsze. Teraz będziemy mogli złożyć zamówienie „prosto z lodówki" skanując smartfonem kody kreskowe produktów, których w domowej spiżarni czy lodówce powoli zaczyna nam brakować.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
-
artmetic ekonsulting 2015-06-30 00:10:35niezawodne aplikacje mobilne:
artmetic.pl
- EUR 0,43% 4,20 zł
- CHF 0,60% 3,52 zł
- USD 0,72% 3,44 zł
-
WT 18:07
CCC frontem do inwestorów
-
WT 18:02
Hilton na ostatniej prostej w Oświęcimiu
-
WT 17:41
Walka o Modlin trwa. Sejmik województwa mazowieckiego za rozwojem lotniska
-
WT 17:26
POLECAMY Za nami najlepsze otwarcie roku w handlu, a to nie koniec biegu po rekord
-
WT 17:09
Finanse zostają w biurowcu na Mokotowie
-
WT 17:02
Hotel Deo Gdańsk Old Town ma już dyrektora
-
WT 17:01
Rynek biurowy w Katowicach nabiera tempa, ale popyt nie zostaje w tyle
-
WT 16:41
Sportowo nad Wisłą. Nowy najemca w The Tides
-
WT 16:29
TYLKO U NAS Karuzela celuje w Wielkopolskę. Nowe centrum w przygotowaniu
-
ŚR 10:40
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
Mango szykuje otwarciową ofensywę. Galeria Ostrowiec wśród nowych lokalizacji
-
OBI obejmuje lokalizacje Praktikera, niebawem seria otwarć
-
Hotelarze na zakupach
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
State Street bierze cały biurowiec. To tylko zaostrza apetyt Ghelamco na Kraków
-
Atrium Centrum w nowej odsłonie
-
Hadley Dean: Za 20 lat Polska trafi do gospodarczej czołówki Europy
-
Focus Hotels mocno się rozpędza. Na starcie butikowy hotel w Sopocie, kolejne w przygotowaniu
-
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
1
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
2
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
3
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
4
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!
-
5
Nowa odsłona salonów LPP w Plaza Rybnik
-
6
Chcemy być w stolicach świata mody
-
7
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
8
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
9
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów
-
10
LPP na fali wzrostów