PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tesco ma nową aplikację mobilną

  • www.portalspozywczy.pl
  • 14 maj 2014 13:46

Tesco uruchomiło nową aplikację mobilną, która ma się przyczynić do kilkunastoprocentowego wzrostu zamówień mobilnych w usłudze Ezakupy.

REKLAMA

Polacy coraz częściej robią zakupy w internecie - i nie chodzi tu tylko o zakupy elektroniczne czy tekstylne. Coraz chętniej zapełniamy nasze lodówki produktami spożywczymi zamówionymi w sieci. Brytyjski operator stawia na klientów mobilnych, wprowadzając nową aplikację z czytnikiem kodów kreskowych.

Tesco, które bardzo mocno postawiło na rozwój sprzedaży internetowej. Przypomnijmy, że kilka tygodni brytyjska sieć dostarczyła zamówione produkty do milionowego, polskiego klienta. Po sukcesie wśród użytkowników komputerów, firma stawia na klientów mobilnych, wprowadzając nową aplikację z czytnikiem kodów kreskowych.

Za zakupami z dostawą do domu przemawia głównie wygoda. Dla większości użytkowników tego rozwiązania najważniejsza jest oszczędność czasu, bowiem składając w łatwy sposób zamówienie przez Internet możemy uniknąć wyprawy do hipermarketu i wybierania produktów przy półce. Jednak dzięki nowej aplikacji Tesco Ezakupy, składanie zamówienia może być jeszcze prostsze. Teraz będziemy mogli złożyć zamówienie „prosto z lodówki" skanując smartfonem kody kreskowe produktów, których w domowej spiżarni czy lodówce powoli zaczyna nam brakować.

Klienci Tesco już od stycznia minionego roku korzystają z mobilnej wersji strony internetowej Ezakupy, jednak firma widząc rosnące zainteresowanie wśród użytkowników technologii mobilnych, wprowadziła dedykowaną aplikację na smartfony. Rozwiązanie dostępne jest dla telefonów z popularnym systemem Android.

- Przy dzisiejszym tempie życia, bardzo ważne jest to, by to sklep dostosował się do swoich klientów i pozwalał im na robienie zakupów w taki sposób, jaki jest dla nich najwygodniejszy. Taką możliwość dają nam Ezakupy i nowa aplikacja mobilna. Dzięki niej klienci mogą zamawiać produkty jadąc autobusem, wracając z wycieczki pociągiem, czy w domu, skanując kody kreskowe na opakowaniach kończących się produktów - mówi Mariusz Nowak, menadżer działu sprzedaży internetowej Tesco.

- Następnie klient ma możliwość wybrania sposobu odbioru. Może zamówić dostawę na próg domu lub odebrać swoje produkty sam w specjalnym punkcie Zamów i Odbierz przy swoim lokalnym hipermarkecie - dodaje Nowak.

Oprócz klasycznego wybierania produktów i skanowania kodów kreskowych, aplikacja Tesco umożliwia zapisywanie list zakupowych i wysyłanie ich e-mailem. Firma szacuje, że nowa aplikacja przyczyni się do kilkunastoprocentowego wzrostu zamówień mobilnych w usłudze Ezakupy. Obecnie, z aplikacji mogą korzystać użytkownicy smartfonów z systemem Android, zaś do końca maja firma udostępni wersję na system iOS.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA