Tesco na fali wzrostów i spadków


Sieć Tesco zanotowała bardzo dobrą sprzedaż na rodzimym brytyjskim rynku i w Irlandii (wzrost o 3,5 proc.), jednak ogólne wyniki sprzedaży pogorszył spadek w Azji i Europie Środkowo-Wschodniej, który wyniósł odpowiednio 9 proc. i 1 proc.
Sprzedaż like-for-like (LfL) grupy Tesco wzrosła w pierwszym kwartale 2018 roku o 1,8 proc., wobec wzrostu o 1 proc. rok wcześniej.
Jak podało Tesco, w okresie od 13 tygodni zakończonych 26 maja 2018 r., łączna sprzedaż przy stałych kursach wymiany walut wzrosła także o 1,8 proc., a przy aktualnych kursach wymiany sprzedaż wzrosła o 2,3 proc.
Z kolei w Europie Środkowo-Wschodniej, sprzedaż przy stałych kursach wymiany walut spadła o 2,9 proc., zaś przy aktualnych kursach – wzrosła o 0,7 proc.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.