PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tesco: Nasz sklep internetowy przejdzie prawdziwy test przed świętami

  • Autor: Propertynews.pl
  • 11 gru 2013 18:32

W ciągu roku Tesco znacznie zwiększyło swój zasięg i możliwości logistyczne. Obecnie Ezakupy dostępne są dla ok. 27 proc. mieszkańców Polski, co oznacza, że co 4. gospodarstwo domowe w Polsce, w ponad 100 miastach i miasteczkach może zaopatrywać się z wykorzystaniem serwisu Tesco Ezakupy Internet.

REKLAMA

Flota samochodowa licząca ponad 150 pojazdów, 22 sklepy obsługujące internetowy serwis Ezakupy w 16 miastach, zaprojektowany do realizacji zamówień internetowych magazyn i 1 000 przeszkolonych sprzedawców obsługujących, kompletujących i dostarczających zamówienia internetowe. To wszystko zostanie poddane próbie podczas zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia.

- To będą pierwsze „internetowe" święta na taką skalę. Poszerzyliśmy sezonowy asortyment, a z naszej usługi mogą korzystać już miliony Polaków - mówi Mariusz Nowak, menedżer działu sprzedaży internetowej Tesco Polska. - Naszym celem jest to, by Polacy nie stali w kolejkach i mogli zaoszczędzony czas przeznaczyć na rzeczy dla siebie ważne - dodaje.

Według firmy, dzięki dynamicznie rozwijającej się usłudze Tesco Ezakupy w tym roku przed świętami Bożego Narodzenia klienci sieci będą mogli zaoszczędzić łącznie nawet 10 260 000 godzin stania w kolejkach. To ponad 1 171 lat, które klienci będą mogli przeznaczyć na to, co dla nich ważne: wspólną zabawę z dziećmi, świąteczne dekorowanie domu, napisanie listu z życzeniami czy rodzinne spacery.

Jak pokazują badania prowadzone przez Tesco, w sklepie stacjonarnym zakupy zajmują konsumentom średnio około 58 minut, a w okresie przedświątecznym - z pewnością dłużej.

Nowością wprowadzoną przez Tesco w listopadzie jest otworzony w Gliwicach przy ul. Łabędzkiej pierwszy w Polsce stacjonarny punkt „Zamów i odbierz". Różni się on od pozostałych punktów odbioru zakupów tym, że jest wyposażony we własny minimagazyn, chłodnię i mroźnię. To sprawia, że zapakowanie zakupów do samochodu zajmuje bardzo mało czasu, a produkty wymagające przechowywania w lodówce lub zamrażarce przez cały czas czekają w odpowiednich warunkach. Ceny zamówionych towarów są takie same jak w hipermarkecie, a ich skompletowanie kosztuje jedyne 48 gr. I co najważniejsze - to klient ustala, kiedy odbierze swoje produkty.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA