PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tesco: Nasz sklep internetowy przejdzie prawdziwy test przed świętami

  • Autor: Propertynews.pl
  • 11 gru 2013 18:32

W ciągu roku Tesco znacznie zwiększyło swój zasięg i możliwości logistyczne. Obecnie Ezakupy dostępne są dla ok. 27 proc. mieszkańców Polski, co oznacza, że co 4. gospodarstwo domowe w Polsce, w ponad 100 miastach i miasteczkach może zaopatrywać się z wykorzystaniem serwisu Tesco Ezakupy Internet.

REKLAMA

Flota samochodowa licząca ponad 150 pojazdów, 22 sklepy obsługujące internetowy serwis Ezakupy w 16 miastach, zaprojektowany do realizacji zamówień internetowych magazyn i 1 000 przeszkolonych sprzedawców obsługujących, kompletujących i dostarczających zamówienia internetowe. To wszystko zostanie poddane próbie podczas zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia.

- To będą pierwsze „internetowe" święta na taką skalę. Poszerzyliśmy sezonowy asortyment, a z naszej usługi mogą korzystać już miliony Polaków - mówi Mariusz Nowak, menedżer działu sprzedaży internetowej Tesco Polska. - Naszym celem jest to, by Polacy nie stali w kolejkach i mogli zaoszczędzony czas przeznaczyć na rzeczy dla siebie ważne - dodaje.

Według firmy, dzięki dynamicznie rozwijającej się usłudze Tesco Ezakupy w tym roku przed świętami Bożego Narodzenia klienci sieci będą mogli zaoszczędzić łącznie nawet 10 260 000 godzin stania w kolejkach. To ponad 1 171 lat, które klienci będą mogli przeznaczyć na to, co dla nich ważne: wspólną zabawę z dziećmi, świąteczne dekorowanie domu, napisanie listu z życzeniami czy rodzinne spacery.

Jak pokazują badania prowadzone przez Tesco, w sklepie stacjonarnym zakupy zajmują konsumentom średnio około 58 minut, a w okresie przedświątecznym - z pewnością dłużej.

Nowością wprowadzoną przez Tesco w listopadzie jest otworzony w Gliwicach przy ul. Łabędzkiej pierwszy w Polsce stacjonarny punkt „Zamów i odbierz". Różni się on od pozostałych punktów odbioru zakupów tym, że jest wyposażony we własny minimagazyn, chłodnię i mroźnię. To sprawia, że zapakowanie zakupów do samochodu zajmuje bardzo mało czasu, a produkty wymagające przechowywania w lodówce lub zamrażarce przez cały czas czekają w odpowiednich warunkach. Ceny zamówionych towarów są takie same jak w hipermarkecie, a ich skompletowanie kosztuje jedyne 48 gr. I co najważniejsze - to klient ustala, kiedy odbierze swoje produkty.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA