PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tesco nie szczędzi na reklamę w telewizji

  • dlahandlu.pl
  • 24 lip 2015 13:45

Marka Tesco przeznaczyła na reklamę telewizyjną w okresie 13 - 19 lipca 2 770 134 zł.
W ten sposób już drugi raz w miesiącu znalazła się w zestawieniu Nielsena TOP 10 brandów z największymi wydatkami na tel cel.

REKLAMA

Wcześniej (29 czerwca - 5 lipca) sieć wydała 3 211 689 zł. W bieżącym zestawieniu znalazł się również Lidl z wydatkami rzędu 4 738 750 zł. 

Według oficjalnych cenników stacji TV na reklamę żywności przeznaczono 61 176 307 zł.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA