PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tesco: Nowe kanały sprzedaży będą wyznacznikiem siły sieci handlowych

  • www.portalspozywczy.pl
  • 25 paź 2013 17:12

Nowe kanały sprzedaży, takie jak np. sprzedaż przez internet czy też usługi dodatkowe, będą wyznacznikiem siły sieci handlowych na rynku, a nie powierzchnia sprzedaży sklepów - ocenia w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Czesław Grzesiak, wiceprezes zarządu Tesco Polska. I na tym właśnie koncentruje się obecnie Tesco.

REKLAMA

- Kiedyś porównując siłę sieci handlowych porównywaliśmy powierzchnię sprzedaży ich sklepów. Dziś to kryterium odchodzi do lamusa. Coraz bardziej liczyć się będą nowe kanały sprzedaży - internet czy usługi dodatkowe - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Grzesiak.

- Sieć handlowa może zarabiać przecież nie tylko otwierając nową powierzchnię handlową, ale i lepiej wykorzystując tę istniejącą. I na tym koncentrujemy się najmocniej w tym momencie - dodaje.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA