PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tesco ostrożne z rozwojem nowej sieci odzieżowej

  • Autor: Pieniadze.gazeta.pl
  • 13 sie 2012 08:47

W marcu w warszawskiej galerii handlowej Blue City został otwarty pierwszy samodzielny sklep F&F w Polsce. Odzieżowa marka brytyjskiej sieci Tesco podejmuje nieśmiałe próby konkurowania z najpopularniejszymi sieciówkami H&M i Zarą, choć na razie nie planuje dynamicznego rozwoju sieci własnych placówek w Polsce - pisze serwis Pieniadze.gazeta.pl.

REKLAMA

F&F mierzy jednak wysoko. Z marki, która swoją dystrybucję prowadzi głównie poprzez supermarkety Tesco, chce wyrosnąć na ikonę mody, która będzie w stanie konkurować z H&M czy Zarą.

Oferta marki F&F dostępna jest obecnie we wszystkich hipermarketach Tesco oraz w większości sklepów małego formatu sieci. Łącznie są to 144 lokalizacje w całej Polsce.

Od marca tego roku w warszawskim centrum handlowym Blue City działa pierwszy i dotąd jedyny w Polsce samodzielny salon F&F. Na razie to jedyny własny salon sieci i nie zanosi się, by Tesco otwierało kolejne. Niewykluczone jednak, że jeśli sieć będzie zadowolona z wyników sprzedaży, w Polsce pojawią się kolejne sklepy pod marką F&F.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA