PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tesco ostrożne z rozwojem nowej sieci odzieżowej

  • Autor: Pieniadze.gazeta.pl
  • 13 sie 2012 08:47

W marcu w warszawskiej galerii handlowej Blue City został otwarty pierwszy samodzielny sklep F&F w Polsce. Odzieżowa marka brytyjskiej sieci Tesco podejmuje nieśmiałe próby konkurowania z najpopularniejszymi sieciówkami H&M i Zarą, choć na razie nie planuje dynamicznego rozwoju sieci własnych placówek w Polsce - pisze serwis Pieniadze.gazeta.pl.

REKLAMA

F&F mierzy jednak wysoko. Z marki, która swoją dystrybucję prowadzi głównie poprzez supermarkety Tesco, chce wyrosnąć na ikonę mody, która będzie w stanie konkurować z H&M czy Zarą.

Oferta marki F&F dostępna jest obecnie we wszystkich hipermarketach Tesco oraz w większości sklepów małego formatu sieci. Łącznie są to 144 lokalizacje w całej Polsce.

Od marca tego roku w warszawskim centrum handlowym Blue City działa pierwszy i dotąd jedyny w Polsce samodzielny salon F&F. Na razie to jedyny własny salon sieci i nie zanosi się, by Tesco otwierało kolejne. Niewykluczone jednak, że jeśli sieć będzie zadowolona z wyników sprzedaży, w Polsce pojawią się kolejne sklepy pod marką F&F.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA