PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tesco planuje zaangażować się w rozwój dostaw do mniejszych miejscowości

  • www.portalspozywczy.pl
  • 08 wrz 2014 15:24

Obecnie wśród polskich konsumentów rośnie zainteresowanie dostawami ze sklepu do domu. Jednak zdaniem Mariusza Nowaka, menadżera sprzedaży internetowej Tesco Polska już wkrótce klienci zauważą, że dużo wygodniejsze jest samodzielne, szybkie odebranie zakupów, np. w drodze z pracy.

REKLAMA

W krajach Europy Zachodniej usługa Click & Colect od dawna zyskuje na znaczeniu. Jej popularność rośnie również w Polsce, ale powoli.

- Kiedy trend stanie się bardziej widoczny, będziemy budować punkty odbioru towaru także poza sklepami. Obecnie mamy w Polsce dwa tego typu punkty. Są usytuowane na parkingach naszych hipermarketów - wskazuje Mariusz Nowak.

- Na najbliższe lata planujemy także wykorzystanie jako punktów odbioru całej bazy naszych sklepów. Zakupy będzie można więc odebrać nie tylko przy sklepie, w którym się go zamówiło i gdzie zostały one skompletowane, ale także przy sklepach małego formatu, które są zlokalizowane na osiedlach, blisko klienta - dodaje.

Punkty odbioru pojawią się także przy hipermarketach na obrzeżach miast, czyli w placówkach , które nie oferują usługi Tesco Ezakupy, ale mogą pełnić funkcję magazynu.

- Zamówienia będą składane w jednym z wyznaczonych sklepów. Następnie będą transportowane do specjalnego punktu odbioru przy innych hiper- i supermarketach, aby klient mógł je odbierać bliżej domu. Nad takim rozwiązaniem pracujemy. Wprowadzenie takiego modelu to jednak kwestia lat, a nie miesięcy - zaznacza menadżer sprzedaży internetowej Tesco Polska.

Zanim brytyjska sieć zacznie tworzyć sieć punktów odbioru poza swoimi sklepami, musi najpierw wykorzystać do tego bazę własnych hiper- i supermarketów, których ma obecnie ponad 450.

- Klienci Tesco Ezakupy mają możliwość samodzielnego odebrania zakupów w ramach usługi Click&Collect przy każdym z 23 sklepów, w których działa nasz projekt internetowy. Oczywiście nie wszędzie działa to w takiej formie jak w Tesco na ul. Połczyńskiej w Warszawie, gdzie strefa odbioru towaru jest zintegrowana ze sklepem, co jest oczywiście bardziej wygodne dla klientów, ponieważ skraca m.in. czas oczekiwania na zakupy - mówi Nowak.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA