Tesco powinno skoncentrować się na mniejszych placówkach?
Nowy prezes Tesco, Dave Lewis posadę obejmie 1 października tego roku. Już dziś analitycy zastanawiają się nad tym, jakie będą jego pierwsze decyzje - pisze "The Wall Street Journal".
Analitycy spodziewają się, że nowy prezes Tesco szybko zdecyduje się na ujednolicenie promocji oferowanych przez sieć. Jak oceniają, klientom trudno jest się w nich połapać. W samej Wielkiej Brytanii funkcjonują karty lojalnościowe, promocje Fuel Save i Price Promise, specjalne oferty i vouchery.
- Lista tego, co należy zrobić, aby dostać najlepszą cenę w Tesco, praktycznie nie ma końca. Aby dostać najlepszą cenę w Aldi, wystarczy przyjść - komentuje Bryan Roberts, analityk Kantar Retail.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.