PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tesco promuje "brzydsze" owoce i warzywa

  • Autor: Puls Biznesu
  • 27 sty 2017 11:08

Tesco promuje "brzydsze" owoce i warzywa fot. Pixabay

Kampania „Perfectly Imperfet’ brytyjskiego giganta handlowego startuje w Polsce. Od dzisiaj Tesco będzie zachęcać Polaków do kupowania mało urodziwych warzyw i owoców - pisze Puls Biznesu.

REKLAMA

Kampania, którą Tesco zainaugurowało w marcu ub. roku w Wielkiej Brytania, rusza nad Wisłą. O jej starcie poinformowało dziś oficjalnie Tesco na stronach internetowych, a wcześniej napisały o tym brytyjskie portale – od dzisiaj obok warzyw i owoców o idealnym kształcie, rozmiarze i wadze, klienci Tesco będą mogli kupić "brzydkie" jabłka, marchewki, buraki i ziemniaki.

Podczas akcji „Perfectly Imperfect" wybrane hipermarkety będą próbowały przekonywać klientów do kupowania niekształtnych płodów ziemi obniżając ich ceny. W Polsce objętych nią będzie pilotażowo 14 sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA