PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tesco przeprowadziło badanie rozpoznawalności swojej marki

  • Autor: propertynews.pl
  • 25 cze 2014 17:11

Tesco przeprowadziło badanie rozpoznawalności swojej marki

Blisko 90 proc. ankietowanych rozpoznaje nazwę Pasaż Tesco, a większości nazwa ta kojarzy się pozytywnie. Najnowsze badanie zrealizowane na zlecenie Pasaży Tesco przez instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC prezentuje postrzeganie marki pasaży handlowych Tesco. Zostało ono przeprowadzone na reprezentatywnej próbie mieszkańców 19. polskich większych i mniejszych miast, w których można znaleźć Pasaże Tesco.

REKLAMA

Wyniki badania wskazują, że 87 proc. respondentów zna nazwę „pasaż handlowy Tesco". Najwyższą rozpoznawalność można zaobserwować wśród kobiet (90 proc.) oraz grupy wiekowej 35-44 lata (89 proc.). Jeśli przyjrzeć się wynikom z poszczególnych miast, to nazwa ta jest najlepiej znana mieszkańcom Jeleniej Góry i Wałbrzycha (po 100 proc.) oraz Zielonej Góry, Świdnicy i Piły (po 96 proc.).

Badani zostali również poproszeni o ocenę nazwy „pasaż handlowy". Wyniki pokazały, że określenie to kojarzy się pozytywnie większości respondentów. Aż 83 proc. ocenia nazwę raczej pozytywnie lub zdecydowanie pozytywnie. Podobnie jak rozpoznawalność nazwy, jej wysoka pozytywna ocena najczęściej wyrażana jest przez kobiety (88 proc.) oraz grupę wiekową 35-44 lata (85 proc.). Nazwa „pasaż handlowy" najlepiej kojarzy się także mieszkańcom Stargardu Szczecińskiego oraz Wałbrzycha, natomiast nieco słabiej gdańszczanom, gdynianom, poznaniakom oraz zielonogórzanom.

Jak pokazały wyniki badań ponad trzy czwarte klientów, którzy robią zakupy w sklepach Tesco, korzysta z usług i sklepów znajdujących się w korespondujących pasażach handlowych Tesco. Najczęstszymi klientkami pasaży są kobiety (80 proc.) oraz grupa wiekowa 45-55 lat.

Przeprowadzone badanie to jeden z elementów kampanii marketingowej „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada", której celem jest budowanie świadomości pasaży handlowych Tesco oraz ich oferty wśród obecnych i nowych klientów. Założeniem akcji jest wspieranie ciekawych inicjatyw społecznych z udziałem m.in. lokalnych samorządów czy przedstawicieli organizacji pozarządowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA