PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tesco startuje z promocją swoich pasaży

  • Autor: Propertynews.pl
  • 07 maj 2014 18:29

W połowie maja rusza nowa kampania marketingowa Pasaży Tesco. Pod hasłem „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada" realizowane będą działania, których celem jest budowanie świadomości marki Pasaży Tesco wśród klientów oraz promocja obiektów i oferowanych w nich usług

REKLAMA

- "Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada" to pierwsza edycja programu, którego celem jest budowanie świadomości pasaży handlowych Tesco oraz ich oferty wśród obecnych i nowych klientów. Założeniem akcji jest wspieranie ciekawych inicjatyw społecznych we współpracy z samorządami lokalnymi, przedstawicielami organizacji pozarządowych, a także różnego typu jednostkami administracji publicznej. Program ma na celu wzmocnienie relacji mieszkańców regionu i przedstawicieli społeczności lokalnych, inspirowanie do kreatywności, poszukiwania nowych rozwiązań, współdziałania na gruncie lokalnym, a także promocję osiągnięć i inicjatyw z regionu. Wszystko to w ramach powierzchni Pasaży Tesco, która zostanie bezpłatnie udostępniona mieszkańcom - mówi Łukasz Kędzior, kierownik ds. Marketingu Centrów Handlowych Tesco Polska.

Akcję „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada" w kilkudziesięciu miastach w Polsce rozpocznie seria eventów inauguracyjnych, połączonych z akcjami promocyjnymi. Podczas inauguracji klienci będą mogli wziąć udział w przygotowanych dla nich atrakcjach, a także skorzystać
z ofert przygotowanych przez sklepy i punkty usługowe, zlokalizowane w Pasażach Tesco. Kluczowym elementem działań prowadzonych w ciągu roku będzie otwarcie powierzchni Pasaży Tesco dla mieszkańców i umożliwienie im organizacji lokalnych eventów.

W ramach promocji akcji prowadzona będzie kampania informacyjna w mediach ogólnopolskich i lokalnych, głównie w prasie, radiu i Internecie. Ponadto na początku maja uruchomiona została platforma internetowa, na której znaleźć można aktualności na temat Pasaży, informacje o promocjach i akcjach specjalnych najemców oraz o działaniach i inicjatywach podejmowanych przez społeczności lokalne.

Jednym z elementów programu „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada" jest ogólnopolski raport „Czy znamy swojego sąsiada?", którego celem było zebranie danych na temat relacji sąsiedzkich w wybranych regionach Polski. Wyniki badania wskazują, że niemal wszyscy Polacy (95%) mają dobre relacje z osobami z sąsiedztwa, a ponad trzy czwarte (77%) jest zadowolonych ze swoich sąsiadów. Jednak relacje te rzadko przechodzą na bardziej zaangażowany poziom.

Polacy lubią swoich sąsiadów - przyznaje to aż 9 na 10 badanych osób. Wyniki badania pokazują, że ponad 3/4 respondentów jest zdania, że gdy zajdzie potrzeba, sąsiedzi są w stanie się zorganizować i działać wspólnie. 81% badanych jest w pełni zadowolonych z bliskości relacji, jakie ma ze swoimi sąsiadami. To, czego brakuje Polakom w relacjach z sąsiadami, to bardziej pozytywne relacje, większe zaufanie i większe zgranie jako grupa - mówi o tym co druga osoba biorąca udział w badaniu.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA