PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tesco w Polsce szykuje się na zmiany

  • www.portalspozywczy.pl
  • 15 sty 2015 08:46

Na temat sytuacji sieci Tesco w Polsce i regionie, a także wyzwaniach stojących przed branżą handlową w najbliższych miesiącach - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Ken Towle, dyrektor zarządzający Grupy Tesco na Europę Centralną i Wschodnią.

REKLAMA

Jakie zmiany czekają Tesco w najbliższych miesiącach?

Zmiany na rynku i w sklepach są dyktowane przez klientów oraz ich potrzeby. Kiedy patrzę 2-3 lata wstecz, to nie mieliśmy w Polsce handlu internetowego. Jeśli nie byłoby zapotrzebowania na takie usługi, to nie wprowadzilibyśmy ich na polski rynek dwa lata temu. Dzisiaj jesteśmy liderem na polskim rynku handlu żywnością w internecie. Jeśli na rynku pojawi się zapotrzebowanie na określone usługi i produkty to warto je wprowadzić, wyprzedzając konkurencję. W przypadku handu internetowego polski oddział mógł skorzystać z bogatych doświadczeń Tesco na Wyspach Brytyjskich.

Obecnie widzimy, że oczekiwania klientów skupiają się coraz mocniej na świeżych, wysokiej jakości produktach, które są pozyskiwane u lokalnych dostawców. Klienci są w stanie zapłacić za nie więcej. W tym kierunku będzie się zmieniał asortyment sklepów Tesco i same sklepy dostosowując się do lokalnego rynku i lokalnego klienta oraz jego potrzeb.

Tesco jako sieć oferująca szeroki asortyment podobne trendy - związane z wysoką jakością i dobrą ceną - widzi także w innych kategoriach, np. produktach odzieżowych pod marką F&F.

Klienci jasno wiedzą czego chcą, jeśli my dokładnie wiemy czego oczekują, wtedy możemy celnie odpowiedzieć na ich potrzeby.

W przyszłości klienci będą oczekiwali szybkiej odpowiedzi na potrzeby, będą oczekiwali lepszej ceny i jakości, a także tego, że dostarczymy im te wartości szybciej niż ktokolwiek na rynku. To szansa jaką musimy wykorzystać nie tylko w Polsce, ale także na pozostałych rynkach regionu.

Cały wywiad na portalspozywczy.pl


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA