PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tesco w Polsce szykuje się na zmiany

  • www.portalspozywczy.pl
  • 15 sty 2015 08:46

Na temat sytuacji sieci Tesco w Polsce i regionie, a także wyzwaniach stojących przed branżą handlową w najbliższych miesiącach - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Ken Towle, dyrektor zarządzający Grupy Tesco na Europę Centralną i Wschodnią.

REKLAMA

Jakie zmiany czekają Tesco w najbliższych miesiącach?

Zmiany na rynku i w sklepach są dyktowane przez klientów oraz ich potrzeby. Kiedy patrzę 2-3 lata wstecz, to nie mieliśmy w Polsce handlu internetowego. Jeśli nie byłoby zapotrzebowania na takie usługi, to nie wprowadzilibyśmy ich na polski rynek dwa lata temu. Dzisiaj jesteśmy liderem na polskim rynku handlu żywnością w internecie. Jeśli na rynku pojawi się zapotrzebowanie na określone usługi i produkty to warto je wprowadzić, wyprzedzając konkurencję. W przypadku handu internetowego polski oddział mógł skorzystać z bogatych doświadczeń Tesco na Wyspach Brytyjskich.

Obecnie widzimy, że oczekiwania klientów skupiają się coraz mocniej na świeżych, wysokiej jakości produktach, które są pozyskiwane u lokalnych dostawców. Klienci są w stanie zapłacić za nie więcej. W tym kierunku będzie się zmieniał asortyment sklepów Tesco i same sklepy dostosowując się do lokalnego rynku i lokalnego klienta oraz jego potrzeb.

Tesco jako sieć oferująca szeroki asortyment podobne trendy - związane z wysoką jakością i dobrą ceną - widzi także w innych kategoriach, np. produktach odzieżowych pod marką F&F.

Klienci jasno wiedzą czego chcą, jeśli my dokładnie wiemy czego oczekują, wtedy możemy celnie odpowiedzieć na ich potrzeby.

W przyszłości klienci będą oczekiwali szybkiej odpowiedzi na potrzeby, będą oczekiwali lepszej ceny i jakości, a także tego, że dostarczymy im te wartości szybciej niż ktokolwiek na rynku. To szansa jaką musimy wykorzystać nie tylko w Polsce, ale także na pozostałych rynkach regionu.

Cały wywiad na portalspozywczy.pl

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA