PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tesco zaczyna sprzedaż własnego tabletu

  • www.portalspozywczy.pl
  • 05 lis 2014 08:11

Sieć Tesco zaprezentowała nową markę urządzeń elektronicznych o nazwie Op3n Dott. W rodzinie produktów oferowanych na wyłączność w tej sieci znajdują się smartfon, tablet i sportowa opaska fitness. Wymienione produkty do sprzedaży trafią 6 listopada.

REKLAMA

Tesco liczy na to, że marka Op3n Dott, która pojawi się równocześnie w Polsce, na Węgrzech, na Słowacji i w Czechach, odniesie na tych rynkach podobny sukces, jakim w Wielkiej Brytanii osiągnął zaprojektowany dla Tesco tablet Hudl. Sieć spodziewa się, że nowe dostępne w Polsce produkty cieszyć się będą sporym zainteresowaniem ze względu na zbliżające się Święta Bożego Narodzenia. Listopad i grudzień to bowiem okres, kiedy elektronika sprzedaje się najlepiej.

Zarówno tablet, jak i smartfon, klienci Tesco będą mogli nabyć za 399 zł. Z kolei opaska sportowa to wydatek rzędu 249 zł. Opaski dostępne będą w ośmiu kolorach, a tablet - w dwóch wersjach kolorystycznych (dodatkowo zakupić można etui dostępne w czterech kolorach). W ofercie znajdą się także bezprzewodowe słuchawki.

Tablet zaprezentowany dziś przez Tesco posiada 7,85-calowy ekran IPS i procesor Dual Core Intel Atom. Z kolei smartfon Op3n Dott z 4,5-calowym ekranem został wyposażony w procesor 1,3 GHz Quad Core oraz 2 aparaty - 5 mpx z tyłu i 2 mpx z przodu. W smartfonie Tesco zamontować będzie można dwie karty sim. Oba urządzenia posiadają dysk twardy o pojemności 8 GB, jak również 1 GB pamięci RAM.

Zarówno tablet, jak i smartfon, korzystają z systemu operacyjnego Android 4.4 KitKat. Nowe urządzenia Tesco zostały wyposażone w aplikacje dające dostęp do dużej bazy filmów, książek i serwisów internetowych. Dodatkowo nabywcy tabletów skorzystać będą mogli z darmowej możliwości przechowywania przez trzy miesiące plików w chmurze.

Opaska Fitness Band, która do sprzedaży również trafi w najbliższy czwartek, pozwalać będzie klientom Tesco na monitorowanie posiłków, aktywności fizycznej oraz snu, a także na wprowadzanie własnych ustawień celów treningowych.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA