PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

TextilMarket zwalnia tempo rozwoju. Stawia na zmaksymalizowanie rentowności

  • Autor: Propertynews.pl
  • 04 lut 2013 11:02

O 13,4 proc. do blisko 36,3 mln sztuk zwiększyła się w 2012 roku, licząc względem poprzedniego roku, liczba produktów sprzedanych w sieci dyskontowej TextilMarket należącej do Grupy Redan. Według wstępnych szacunków segment zapewnił w minionym roku 223,9 mln zł obrotów, co oznacza wzrost r/r o 14 proc. Szacunkowa marża handlowa na rynku dyskontowym Grupy Redan w 2012 r. wyniosła 39 proc. i była zbliżona do wypracowanej w 2011 r.

REKLAMA

- Nasi klienci doceniają przede wszystkim szerokość oferty i bardzo niskie ceny w relacji do jakości sprzedawanych produktów. Tym bardziej, że duża część naszych towarów pochodzi od renomowanych polskich producentów (np. Gatta). W tym roku celem jest utrzymanie marży brutto na sprzedaży co najmniej na poziomie ubiegłego roku - powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes Redanu SA.

Powierzchnia handlowa sieci dyskontów odzieżowych w minionym roku powiększyła się o 10 proc. do 60,8 tys. mkw. Na koniec 2012 roku sieć liczyła łącznie 275 placówek.

- W bieżącym roku w sieci TextilMarket zwalniamy tempo rozwoju, aby skoncentrować się na zmaksymalizowaniu jej rentowności. Jednakże Grupa nadal będzie otwierać nowe sklepy i rozwijać swoją działalność - podkreślił Kruszyński.

Sieć TextilMarket posiada ofertę odzieży dla całej rodziny. Jest uzupełniona także obuwiem oraz tekstyliami domowymi. Sklepy są zlokalizowane głównie w małych i średniej wielkości miastach w naszym kraju.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA