PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Tkalnia niemal w komplecie

Tkalnia niemal w komplecie
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 lut 2019 13:11

Proces komercjalizacji Centrum Tkalnia jest na ukończeniu. Kolejne znane marki wzmocnią segment fashion w obiekcie. Salony Big Star, 4F, 50 Style, Esotiq, Tatuum i Ryłko zajmą łącznie około 1000 mkw. powierzchni.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 lut 2019 13:11

Inwestycja realizowana na terenie dawnej fabryki Krusche & Ender w Pabianicach połączy historię z teraźniejszością. Dzięki rewitalizacji historyczne wnętrza nabiorą nowego blasku. Centrum Tkalnia to nowoczesny kompleks handlowy, który wyróżni się na mapie Pabianic dzięki rozbudowanej ofercie rozrywkowo-rekreacyjnej oraz obecnością pierwszego multipleksu kinowego w mieście. Inwestor, firma A&A, przygotowuje się do otwarcia obiektu, na terenie którego znajdzie się 40 sklepów, m.in. Hebe, Empik, Reserved, CCC, Smyk, Sinsay, House, Diverse i wiele innych.

- W chwili obecnej stopień komercjalizacji inwestycji przekroczył 97%. Udało nam się zbudować zróżnicowane grono najemców, które stworzy pabianiczanom kompleksową ofertę handlowo-rozrywkową w samym sercu miasta. Obecnie procedujemy rozmowy dotyczące wynajęcia ostatnich wolnych powierzchni i prowadzimy intensywne przygotowania do otwarcia obiektu – komentuje Paweł Bartosiak, Senior Leasing Consultant BOIG.

Segment fashion w pabianickim obiekcie wzbogaci się o Tatuum. Kolekcje marki cechuje elegancja złamana sportowym luzem – nowoczesne stroje o starannie dopracowanej jakości. Kolejni najemcy, którzy wzmocnią ofertę Tkalni to Ryłko oraz 50 Style. Polski producent obuwia ze skór naturalnych z 50 letnim stażem na rynku tworzy produkty zarówno dla kobiet, mężczyzn jak i dla dzieci – produkty Ryłko znane są także na Litwie, Łotwie, w Estonii i Rosji. Z kolei w ofercie sklepu multibrandowego 50 Style klienci znajdą odzież i obuwie z segmentu sport & lifestyle m.in. marek Nike, adidas, Umbro, Lotto, Puma czy Reebok.

- Centrum handlowo-rozrywkowe Tkalnia w Pabianicach to obiekt z potencjałem. Jeszcze przed otwarciem wyróżnia się na mapie Pabianic i cieszy dużym zainteresowaniem i wierzę, że przełoży się ono na bardzo dużą odwiedzalność Tkalni po jej otwarciu. Obecność popularnych i lubianych marek takich jak 50 Style i Diverse oraz Tatuum i Ryłko, które już wkrótce otwieramy w Tkalni, z pewnością uatrakcyjni mix najemców obiektu i przyciągnie konsumentów z Pabianic i jego okolic. Obecnie przygotowujemy nasze salony z poziomu projektów aranżacyjnych i na to w zasadzie poświęciliśmy najwięcej czasu, ponieważ zależy nam na jak najlepszym przygotowaniu salonów do potrzeb naszych klientów. Dzięki 20-letniemu już doświadczeniu w branży odzieżowej jakie zebraliśmy współpracując ze wszystkimi markami na rynku wiemy na co zwrócić uwagę i jak dostosować funkcjonalność i aranżacji salonów, aby Klienci czerpali radość i zadowolenie ze spędzonego czasu w naszych salonach, a dokonywane zakupy były trafnym wyborem. Nasz cel to budowanie zadowolenia klienta, tak więc z niecierpliwością czekamy na przyjęcie pierwszych klientów i odliczamy czas do otwarcia centrum Tkalnia –mówi Adam Gazda, multifranczyzobiorca.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.207.146.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.