PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Tkalnia szykuje się do otwarcia. A&A - do kolejnych inwestycji

Tkalnia szykuje się do otwarcia. A&A - do kolejnych inwestycji
Adrian Majsterek, inwestor Centrum Handlowo-Rozrywkowego Tkalnia, A&A
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 17 kwi 2019 08:37

Za dwa miesiące odbędzie się otwarcie Tkalni, nowego centrum handlowego w Pabianicach. Od pierwszych szkiców nad projektem inwestor podkreślał, że zależy mu, aby stworzyć nowe centrum miasta – miejsce spotkań. Jak wyglądają ostatnie szlify obiektu i jaki będzie kolejny krok inwestora? O szczegółach rozmawiamy z Adrianem Majsterkiem z firmy A&A.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 17 kwi 2019 08:37

Jak w takim razie postanowiliście przyciągnąć odwiedzających?

W przypadku naszego projektu stawiamy przede wszystkim na ofertę komplementarną, dzięki której obiekt będzie funkcjonował 7 dni w tygodniu i zapisze się świadomości mieszkańców jako miejsce spędzania wolnego czasu. Od momentu rozpoczęcia projektu postawiliśmy sobie za cel stworzenie nie tylko nowoczesnej destynacji handlowej, ale także przestrzeni przeznaczonej na spotkania towarzyskie i odpoczynek. W zasięgu 10 min jazdy samochodem mamy 121 tys. osób, którym zapewnimy całoroczne atrakcje. Położenie obiektu pomiędzy Polem Golfowym A&A Arkadia i Parkiem Słowackiego oraz specjalnie wydzielona strefa w pasażu Tkalni, w której będą organizowane eventy dla mieszkańców, to dodatkowy magnes przyciągający przyszłych klientów. Tkalnia to nie tylko centrum handlowe, ale teren ponad 14 ha z kinem, polem golfowym, strzelnicą, basenem, kortami tenisowymi i strzelnicą na ostrą broń.

Co jest obecnie największym wyzwaniem dla inwestora centrum handlowego?

Jeśli inwestor ma dobry pomysł na zagospodarowanie terenu, który jest w stanie przekonać do siebie lokalne władze i społeczność, to tak naprawdę najważniejszym czynnikiem, stanowiącym prawdziwe wyzwanie są koszty budowlane, które w minionym czasie znacząco się zwiększyły. W ubiegłym roku zanotowano ich wzrosty o około 25-30 proc. Niestety nie idzie to w parze z proporcjonalnymi wzrostami czynszów, co odbija się oczywiście na inwestorach. Z tego względu na rynku handlowym w najbliższym czasie nastąpi spowolnienie w budowie nowych obiektów. Inwestorzy skupią się na dostosowaniu oferty istniejących galerii do rosnących wymagań konsumentów. U nas będzie podobnie. Na pewno wzrost kosztów budowlanych skłania do tego, aby zweryfikować swoje pomysły jeszcze raz i wybrać te, które są najbardziej innowacyjne i najlepiej trafiają w potrzeby społeczności.

Jakie plany na nadchodzące miesiące ma A&A?

Obecnie budowa Tkalni dobiega końca i priorytetem są dla nas przygotowania do uroczystego otwarcia, ale równolegle pracujemy nad kolejnymi inwestycjami, które urozmaicą ofertę centrum handlowego i będą dla niego dodatkowym magnesem przyciągającym klientów. W przygotowaniu są już kolejne atrakcje komplementarne – całoroczne Nowe Centrum Golfa wraz z grotą solną i tężnią z solanką oraz strzelnica sportowo-rekreacyjna „Majstersztyk”. Tuż obok Tkalni budujemy dodatkową strefę handlową – 14 tys. mkw., gdzie na powierzchni 9 tys. mkw. ulokuje się Castorama, a pozostałe 5 tys. zagospodarujemy na kolejne lokale handlowe. To sprawi, że teren przy ulicy Grobelnej i ulicy Grota Roweckiego w Pabianicach stanie się rozbudowaną strefą handlowo-rekreacyjną, w której pabianiczanie będą mogli zaspokoić niemal wszystkie swoje potrzeby zakupowe i rozrywkowe.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.208.22.127
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.