PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tkalnia zdradza sekrety strategii

  • Autor: propertynews.pl
  • 27 lut 2017 10:25

Tkalnia zdradza sekrety strategii Tkalnia

Receptą na skuteczne przyciąganie konsumentów jest przede wszystkim interesujący tenant mix, a także oferta dodatkowa centrum handlowego. Jak stworzyć miejsce, które będzie równie atrakcyjne dla najemców, jak i dla potencjalnych klientów? Spółka A&A, inwestor centrum handlowo-rozrywkowego Tkalnia w Pabianicach, zdradza sekrety efektywnej strategii.

REKLAMA

Współczesny klient jest o wiele bardziej wymagający niż jeszcze kilka lat wstecz. Obecnie mamy do czynienia z prosumentami, czyli klientami aktywnymi, którzy chcą mieć aktywny udział w tworzeniu produktów i usług. Konsumenci są dziś mniej lojalni i coraz trudniej utrzymać ich zainteresowanie. Pokolenie Millenialsów, czyli ludzi urodzonych po 1980 roku, obecnych 30-latków, którzy są jedną z głównych sił nabywczych, jest odporne na reklamy. Dlatego też sieci handlowe, jak i właściciele centrów handlowych muszą być zawsze o krok przed nimi, wykazywać zaangażowanie i przekraczać ich oczekiwania.

- Decydując się na inwestycję w centrum handlowe bardzo ważne jest, aby dobrze poznać potrzeby przyszłych klientów. Taką strategię przyjęliśmy przy planowaniu centrum handlowego Tkalnia w Pabianicach. Wiemy, że nie wystarczy zaoferować już tylko zadaszonego miejsca na zakupy. Niezbędne jest zapewnienie oferty rozrywkowej pozwalającej na ciekawe spędzenie czasu – czy to kina, kawiarni, restauracji, czy dodatkowych imprez - eventów. Coraz większego znaczenia nabiera też wartość dodana oferowana przez inwestora – niezwykła architektura, historia miejsca. Często też centra handlowe, szczególnie w mniejszych i średnich miastach, stają się lokalnymi ośrodkami kultury – oferującymi seanse w kinie letnim, różnego rodzaju warsztaty i spotkania dla dzieci oraz młodzieży, spotkania ze znanymi osobami. Wszystkie takie działania, bycie blisko klienta i zaangażowanie wydają się być obecnie najlepszą strategią – komentuje Adrian Majsterek, inwestor centrum handlowo – rozrywkowego Tkalnia, współwłaściciel spółki A&A.

Kolejnym wyzwaniem, z jakim musi zmierzyć się deweloper, jest zapewnienie odpowiednich warunków najemcom, dla których najważniejszymi czynnikami są lokalizacja i związana z nią strefa oddziaływania centrum handlowego, siła nabywcza mieszkańców, wysokość stawek czynszowych oraz kluczowi najemcy.

-Deweloperzy muszą zmierzyć się z wieloma wyzwaniami, aby sprostać wysokim wymaganiom najemców. Najważniejszym z nich jest wybór atrakcyjnej lokalizacji. Obecnie obserwujemy na rynku trend inwestowania w projekty w małych miastach, który jest odpowiedzią inwestorów na nadmierne nasycenie powierzchniami handlowymi w największych ośrodkach. Jednym z takich przykładów są Pabianice, w których powstaje centrum handlowo-rozrywkowe Tkalnia. Jako BOIG Property Consulting jesteśmy odpowiedzialni za komercjalizację obiektu i widzimy bardzo duże zainteresowanie ze strony potencjalnych najemców. Obecnie jesteśmy na etapie finalizacji rozmów dotyczących wynajmu ponad 8 tys. mkw. – mówi Paweł Bartosiak, odpowiedzialny za komercjalizację centrum z ramienia firmy BOIG Property Consulting.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.