PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tłumy we Wroclavii. Najemcy odnotowują spektakularne obroty

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 06 lis 2017 13:36

Tłumy we Wroclavii. Najemcy odnotowują spektakularne obroty mat.pras.

W dniu otwarcia Wroclavię odwiedziło 85 tys. klientów, a przez pierwsze dwa tygodnie – łącznie 617 tys. osób. Najemcy Wroclavii odnotowują spektakularne obroty w skali całej Polski.

REKLAMA

Sklepy we Wroclavii cieszą się ponadprzeciętnym zainteresowaniem klientów oraz wyjątkowo wysoką liczbą odwiedzin, co przekłada się na obroty. 18 października mieszczące się we Wroclavii salony modowe – w tym należące do polskiej sieci LPP, otwarte w najnowszych konceptach sklepy marek Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp i House – odnotowały obroty znacznie powyżej oczekiwań. CCC, największa polska spółka obuwnicza zanotowała bardzo wysoką sprzedaż, przekraczając zakładane cele. Natomiast obrót w salonie Deichmann dwukrotnie przekroczył oczekiwania. Dużym zainteresowaniem cieszyły się marki z kategorii zdrowie i uroda, w tym pierwszy we Wrocławiu Jo Malone w perfumerii Douglas oraz Estée Lauder i Sephora, która we Wroclavii otworzyła pierwszy w Polsce sklep w swym najnowszym koncepcie. Ponadprzeciętną liczbę klientów przyciągnęła także oferta sklepu Carrefour.

W strefie restauracyjnej Grand Kitchen w pierwszym dniu działania Wroclavii niemal wszystkie z ok. 750 miejsc siedzących zajęte były aż do zamknięcia centrum. Doskonały wynik osiągnęło 20-salowe Cinema City, w pierwszy weekend odnotowując odwiedziny 11 tysięcy widzów, co uplasowało kino we Wroclavii na 3 miejscu wśród lokalizacji tego operatora.

- Bardzo nas cieszy, że gościom Wroclavii przypadł do gustu staranny dobór najemców, który odpowiada na bardzo zróżnicowane potrzeby. Wśród sklepów Wroclavii znajdują się zarówno marki premium, jak i marki popularnych sieci oraz nowe koncepty. Głęboko wierzymy, że zarówno oferta, jak i niezwykła atmosfera, a także 4-gwiazdkowa jakość usług sprawiają, że Wroclavia jest miejscem, do którego klienci będą wracać, by przyjemnie spędzać czas – mówi Jakub Skwarło, dyrektor operacyjny w Unibail-Rodamco.

Wroclavia to nowe centrum handlowe zlokalizowane w samym sercu Wrocławia, które wnosi na wrocławski rynek niespotykany dotąd standard usług oraz innowacyjną architekturę. Centrum oferuje niezwykłe doświadczenia zakupowe, rozrywkę na najwyższym poziomie oraz liczne wyjątkowe wydarzenia. Na 65 tys. mkw. powierzchni znajduje się ponad 180 sklepów, restauracji i miejsc rozrywki. Niemal jedną piątą powierzchni przeznaczono na rozrywkę i gastronomię. Na poziomie +2, w sąsiedztwie całorocznych zielonych tarasów o powierzchni ponad 4 tys. mkw., na gości czeka ciekawie zaaranżowana, przestronna strefa Grand Kitchen, z potrawami z całego świata oraz jedyne we Wrocławiu kino z tak szerokim spektrum rozrywki (20 klimatyzowanych sal, m.in. pierwsza w mieście sala IMAX®), a także sala zabaw Fikołki.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.