PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tłumy we Wroclavii. Najemcy odnotowują spektakularne obroty

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 06 lis 2017 13:36

Tłumy we Wroclavii. Najemcy odnotowują spektakularne obroty mat.pras.

W dniu otwarcia Wroclavię odwiedziło 85 tys. klientów, a przez pierwsze dwa tygodnie – łącznie 617 tys. osób. Najemcy Wroclavii odnotowują spektakularne obroty w skali całej Polski.

REKLAMA

Sklepy we Wroclavii cieszą się ponadprzeciętnym zainteresowaniem klientów oraz wyjątkowo wysoką liczbą odwiedzin, co przekłada się na obroty. 18 października mieszczące się we Wroclavii salony modowe – w tym należące do polskiej sieci LPP, otwarte w najnowszych konceptach sklepy marek Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp i House – odnotowały obroty znacznie powyżej oczekiwań. CCC, największa polska spółka obuwnicza zanotowała bardzo wysoką sprzedaż, przekraczając zakładane cele. Natomiast obrót w salonie Deichmann dwukrotnie przekroczył oczekiwania. Dużym zainteresowaniem cieszyły się marki z kategorii zdrowie i uroda, w tym pierwszy we Wrocławiu Jo Malone w perfumerii Douglas oraz Estée Lauder i Sephora, która we Wroclavii otworzyła pierwszy w Polsce sklep w swym najnowszym koncepcie. Ponadprzeciętną liczbę klientów przyciągnęła także oferta sklepu Carrefour.

W strefie restauracyjnej Grand Kitchen w pierwszym dniu działania Wroclavii niemal wszystkie z ok. 750 miejsc siedzących zajęte były aż do zamknięcia centrum. Doskonały wynik osiągnęło 20-salowe Cinema City, w pierwszy weekend odnotowując odwiedziny 11 tysięcy widzów, co uplasowało kino we Wroclavii na 3 miejscu wśród lokalizacji tego operatora.

- Bardzo nas cieszy, że gościom Wroclavii przypadł do gustu staranny dobór najemców, który odpowiada na bardzo zróżnicowane potrzeby. Wśród sklepów Wroclavii znajdują się zarówno marki premium, jak i marki popularnych sieci oraz nowe koncepty. Głęboko wierzymy, że zarówno oferta, jak i niezwykła atmosfera, a także 4-gwiazdkowa jakość usług sprawiają, że Wroclavia jest miejscem, do którego klienci będą wracać, by przyjemnie spędzać czas – mówi Jakub Skwarło, dyrektor operacyjny w Unibail-Rodamco.

Wroclavia to nowe centrum handlowe zlokalizowane w samym sercu Wrocławia, które wnosi na wrocławski rynek niespotykany dotąd standard usług oraz innowacyjną architekturę. Centrum oferuje niezwykłe doświadczenia zakupowe, rozrywkę na najwyższym poziomie oraz liczne wyjątkowe wydarzenia. Na 65 tys. mkw. powierzchni znajduje się ponad 180 sklepów, restauracji i miejsc rozrywki. Niemal jedną piątą powierzchni przeznaczono na rozrywkę i gastronomię. Na poziomie +2, w sąsiedztwie całorocznych zielonych tarasów o powierzchni ponad 4 tys. mkw., na gości czeka ciekawie zaaranżowana, przestronna strefa Grand Kitchen, z potrawami z całego świata oraz jedyne we Wrocławiu kino z tak szerokim spektrum rozrywki (20 klimatyzowanych sal, m.in. pierwsza w mieście sala IMAX®), a także sala zabaw Fikołki.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA