PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

To był chłodny styczeń dla TXM

  • Autor: propertynews.pl
  • 07 lut 2018 10:00

To był chłodny styczeń dla TXM TXM

TXM Textilmarket, polska sieć dyskontów odzieżowych, wypracowała w styczniu 2018 r. przychody w wysokości ok. 24 mln zł. Sprzedaż Grupy osiągnęła tym samym o 2 proc. niższą wartość w porównaniu do sprzedaży zrealizowanej w styczniu 2017 r. Spółka zaznacza jednak, że po uwzględnieniu mniejszej liczby dni handlowych w styczniu tego roku faktycznie odnotowała nieznaczny wzrost sprzedaży.

REKLAMA

Spółka realizuje wewnętrzne cele w zakresie zwiększania sprzedaży z mkw., optymalizacji kosztów oraz zwiększania marży m.in. poprzez stopniowe zwiększanie udziału towarów z importu.

- Z miesiąca na miesiąc poprawiamy naszą sprawność operacyjną. W ubiegłym miesiącu, po uwzględnieniu niekorzystnego układu dni handlowych - w pierwszym tygodniu stycznia były jedynie 4 dni handlowe - osiągnęliśmy minimalnie lepszy wynik niż w styczniu 2017 r. Choć nasze ambicje sięgają dużo dalej, cieszymy się z każdej oznaki poprawy. Zmniejsza się różnica pomiędzy dynamiką sprzedaży a zmianą powierzchni sklepów - komentuje Marcin Gregorowicz, prezes zarządu TXM.

- Zakończyliśmy rekrutacje na najwyższych stanowiskach menadżerskich, czego ostatnim aktem było zatrudnienie dyrektora ds. logistyki. Kluczowe obszary marketingu zostały przebudowane w taki sposób, aby odpowiadały strategicznym, komunikacyjnym wyzwaniom TXM. Jesteśmy zadowoleni z nowej struktury działu handlowego. Jej stworzenie nie było łatwym zadaniem, bowiem szukaliśmy  rozwiązań, które pozwolą nam sprawnie przebudować asortyment oraz zwiększać udział towarów z importu. Obecnie kompletowany zespół daje nam przekonanie, że procesy te będą przebiegały po myśli Zarządu. Liczymy, że pod koniec III kwartału połowa naszego asortymentu będzie pochodziła z importu – dodaje prezes.

- Zapowiadane wcześniej procesy optymalizacji i dostosowania kosztów zarówno funkcjonowania sklepów, jak i centrali oraz logistyki, są prowadzone zgodnie z założeniami - mówi Marcin Łużniak, wiceprezes zarządu TXM.

Sieć TXM na koniec stycznia składała się z 399 sklepów własnych o łącznej powierzchni 105,9 tys. mkw. i była o 4 proc. większa niż na koniec stycznia 2017 r. Grupa prowadzi sieci sklepów w Polsce, Rumunii i na Słowacji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA