PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

To był trudny rok dla H&M

To był trudny rok dla H&M
Karl-Johan Persson, CEO H&M
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 31 sty 2019 10:50

Wzrosła sprzedaż i przychody z e-commerce w grupie H&M. Sieć opublikowała wyniki za 2018 rok. - To był trudny rok dla grupy H&M i branży, ale po trudnej pierwszej połowie pojawiły się oznaki, że wysiłki transformacji firmy zaczynają przynosić efekty - powiedział Karl-Johan Persson, CEO H&M.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 31 sty 2019 10:50

Sprzedaż netto w grupie wzrosła w 2018 roku o 5 proc., a przychody z kanału online o 22 proc. i wyniosły 30 mld koron szwedzkich. 

- To był trudny rok dla grupy H&M i branży, ale po trudnej pierwszej połowie pojawiły się oznaki, że wysiłki transformacji firmy zaczynają przynosić efekty. Udoskonalone kolekcje wygenerowały lepszą sprzedaż. To dało nam pewność, że przyspieszymy nasze plany transformacji w czwartym kwartale, ze szczególnym naciskiem na modernizację naszych systemów logistycznych. Nieuchronnie skutkuje to wzrostem kosztów, ale doprowadzi do szeregu ulepszeń dla klientów - mówi Karl-Johan Persson, CEO hHM. 

Grupy zapowiada kontynuację optymalizacji portfela sieci sprzedaży i dostosowanie oferty do potrzeb e-commerce, a także uruchomienie sprzedaży internetowej w kolejnych krajach. 

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.206.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
REKLAMA

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.