PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

To było trudne półrocze dla H&M. Grupa zamknie 150 sklepów, ale będą i otwarcia

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 28 cze 2018 14:03

To było trudne półrocze dla H&M. Grupa zamknie 150 sklepów, ale będą i otwarcia Karl-Johan Persson, CEO H&M

W 2018 roku planujemy otwarcie około 390 sklepów i zamknięcie 150, co daje netto 240 nowych sklepów na rok. Większość sklepów H&M będzie zlokalizowana na rynkach wschodzących, podczas gdy zamknięcia będą miały miejsce na rynkach dojrzałych - zapowiada Karl-Johan Persson, CEO H&M

REKLAMA

W pierwszym półroczu sprzedaż grupy H & M z podatkiem VAT wyniosła 114 017 mln SEK w pierwszym półroczu. Sprzedaż bez VAT wyniosła 98 165 mln SEK. Zysk, po uwzględnieniu pozycji finansowych wyniósł 7 275 mln SEK. Zysk netto grupy po opodatkowaniu wyniósł 6,010 mln SEK, co stanowi 3,63 SEK na akcję.

- To było trudne pierwsze półrocze - przyznaje CEO H&M. - W drugim kwartale mieliśmy zbyt dużo zapasów i nierównowagę w asortymencie H & M - coś, co stopniowo korygujemy. W ramach naszej transformacji przekształcamy nasze systemy logistyczne, aby nasz łańcuch dostaw był jeszcze szybszy, bardziej elastyczny i bardziej wydajny. Przejścia te są skomplikowane i mogą powodować przejściowe przerwy, co niestety miało miejsce w drugim kwartale na niektórych z naszych głównych rynków zbytu. Wpłynęło to negatywnie na sprzedaż w USA, Francji, Włoszech i Belgii, a także sprzedaż internetową w Skandynawii.

Jednak na wielu rynkach sprzedaż rozwijała się pozytywnie. - W Szwecji, Norwegii, Danii i Europie Wschodniej odnotowaliśmy znaczny wzrost w stosunku do rynku. To pokazuje, że jesteśmy na dobrej drodze i że nasze inwestycje w cyfryzację zaczynają przynosić efekty. Ogólnie jednak całkowita sprzedaż w kwartale była niezadowalająca, co oznaczało, że poziom zapasów był wciąż zbyt wysoki na koniec okresu - mówi Karl-Johan Persson.

H&M przechodzi obecnie transformację, która obejmuje m.in. niezbędne przejścia do nowych systemów logistycznych.

- Kontynuujemy nasze inwestycje w łańcuch dostaw, technologie, zaawansowane analizy i sztuczną inteligencję. Prowadzimy projekty pilotażowe w zakresie personalizacji, kwantyfikacji, alokacji i ustalania cen, a także prognozowania trendów  - wymienia Karl-Johan Persson, CEO H&M.

Firma postawiła również na rozwój sieci sklepów, nowego partnera online i nową markę - Afound, którą H&M wprowadził na szwedzki rynek dwa tygodnie temu. Afound - jak zapewnia CEO - został bardzo dobrze przyjęty zarówno w sklepie, jak i online.

- Sklepy naszych nowszych marek będą otwierane na najbardziej obiecujących rynkach. Nadal widzimy dla nich duży potencjał w nadchodzących latach - zapewnia szef H&M.

Równolegle z rozwojem sklepu internetowego, firma rozwijała współpracę z chińską platformą Tmall - jak poinformował Karl-Johan Persson - z pozytywnym efektem zwiększenia sprzedaży w Chinach.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.
REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.