PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

To centrum stawia na lokalność

  • Autor: propertynews.pl
  • 28 kwi 2016 08:12

To centrum stawia na lokalność CH Forum, mat. prasowe

Rozpoczęła się najnowsza kampania reklamowa gliwickiego Forum. Centrum stawia w niej na lokalność, akcentuje otwartość na wszystkie grupy wiekowe i podkreśla różnorodność swojej oferty.

REKLAMA

"Jest trendy”, „Jest fun”, „Jest pycha” i „Jest fit” to cztery hasła, które pojawiają się w nowej kampanii Centrum Handlowego Forum, odnosząc się do poszczególnych funkcji i cech komercyjnych tego obiektu.

– W bieżącej kampanii dominantą nie jest już "modowość" naszego centrum. Nadal jest ona ważna,
będziemy ją eksponować, ale nie chcemy zaniedbywać promowania innych funkcji i branż, które są atrakcyjne z punktu widzenia naszych klientów. Współcześnie wizyta w centrum jest bowiem pewnego rodzaju unikalnym doświadczeniem, które wykracza poza ramy zwykłych zakupów – tłumaczy Grzegorz Filipczyk, dyrektor Centrum Handlowego Forum z ramienia firmy JLL.

Narratorami aktualnej kampanii są modele i modelki w różnym wieku, w tym także młodzież. Uosabiają każdego potencjalnego klienta Forum: od milenialsa po seniora.

W nowej strategii centrum jeszcze mocniej zaznacza swoją miejskość. – Zobowiązują nas do tego m.in. lokalizacja w centrum miasta, świetne skomunikowanie i bardzo dobre relacje z miejskimi instytucjami oraz lokalną społecznością. Żyjemy miastem i jesteśmy jego częścią – mówi Grzegorz Filipczyk.

Znalazło to odzwierciedlenie w kreacjach graficznych, w których pojawiają się rozpoznawalne dla gliwiczan miejsca czy obiekty architektury. – Takie postawienie sprawy będzie miało swoją konsekwencję w działaniach, poprzez które zaakcentujemy jeszcze obecność FORUM w miejskiej przestrzeni. Gliwiczanie już wkrótce zostaną ich czynnymi uczestnikami – zapowiada Krzysztof Kuc, założyciel i szef artystyczny w Firmie Reklamowej Kuc, która odpowiadała za kreację reklam i ich sesję produkcyjną.

Nowe materiały reklamowe CH Forum pojawiły się już na ulicach Gliwic i okolic, a także na nośnikach własnych centrum oraz w prasie i w internecie. Kolejne odsłony – promujące m.in. wydarzenia – będą nawiązywać do przyjętego klucza graficznego i tegorocznej strategii marketingowej centrum.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA