PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

To centrum wie, jak przyciągnąć klientów

  • Autor: propertynews.pl
  • 11 mar 2016 10:11

To centrum wie, jak przyciągnąć klientów

Duży wybór sklepów z odzieżą i obuwiem to - zdaniem ankietowanych gości Tarasów Zamkowych - jeden, ale nie jedyny atut centrum. Lubelski obiekt ma pomysły na to, jak przyciągnąć klientów.

REKLAMA

Z badań przeprowadzonych pod koniec 2015 roku przez Millward Brown wynika, że od dnia otwarcia ponad 60 proc. mieszkańców aglomeracji lubelskiej przynajmniej raz odwiedziło Tarasy Zamkowe, a prawie połowa z nich bywa tu co najmniej raz w miesiącu. Podstawowym atutem centrum handlowego, zdaniem ankietowanych, jest szeroka oferta, na którą wskazuje co trzecia osoba - największe znaczenie ma wybór sklepów z odzieżą i obuwiem. Ponad połowa pytanych jest „bardzo zadowolona” z liczby sklepów odzieżowych, a uwzględniając „raczej zadowolonych” - jest to zdecydowana większość klientów. Doceniają oni także różnorodność marek.

Jednym z czynników, wpływającym na takie postrzeganie Tarasów Zamkowych, mającym jednocześnie przełożenie na wzrost wskaźników odwiedzalności, jest dobrze skomponowany „tenant-mix”. Od czasu otwarcia centrum jego modowo-usługową mapę wzbogaciły marki powszechnie znane, takie jak np. Carry czy Monnari, ale też te, które swój lubelski debiut miały właśnie tutaj – np. sklepy w formule „pop up shop”, marki skandynawskie, á Tab, Royal Collection, Terranova, Cool Club czy Tallinder.

Kolejnym elementem jest „polityka eventowa”, prowadzona przez Tarasy Zamkowe. W porównaniu z konkurencyjnymi obiektami Tarasy są jedynym w Lublinie miejscem z regularnymi dużymi akcjami. Pierwszy rok działalności upłynął pod znakiem wielu ważnych wydarzeń, odbywających się zarówno wewnątrz centrum, jak i na dachu – miejscu spotkań i organizacji nietypowych akcji. Przygotowywane atrakcje i koncerty gromadzą od kilku do kilkunastu tysięcy osób. Największym powodzeniem cieszyła się letnia plaża, organizowane były także spotkania z youtuberami, aktorami znanych seriali czy koncerty, ale także wydarzenia ściśle związane z Lublinem – np. Noc Kultury, w trakcie której na dachu Tarasów Zamkowych miało miejsce muzyczne widowisko połączone z Fire Show czy lubelska odsłona światowej akcji "The World Biggest Eye Contact Experiment”. Dach, nietypowa i charakterystyczna wizytówka centrum, jest także miejscem działań sezonowych – w czasie wakacji funkcjonowała tu plaża z leżakami, placem zabaw dla dzieci i letnimi imprezami, był także pierwszy w centrum handlowym mini-golf na dachu, czy Festiwal Baniek Mydlanych.

  • 1
  • 2
  • TARASY 2016-03-11 13:16:45
    Lepiej zróbcie ankiete wśród najemców bo wszyscy na Foodcourcie chca zmykać nie mówiąc o mniejszych najemcach...moze i troche ludzi ta galerie odwiedzilo ale to z czystej ciekawości ogolnie to jest dramat z klientami

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA