PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

To koniec sieci klubów Jatomi. Biznes w likwidacji

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 08 sty 2018 19:33

To koniec sieci klubów Jatomi. Biznes w likwidacji Jeden z klubów Jatomi

Jatomi Fitness, jedna z największych sieci fitness w Polsce, kończy działalność. - Sprzedajemy aktywa, a polski biznes jest obecnie w stanie likwidacji. Stworzony dziewięć lat temu model biznesowy nie ma już zastosowania w przypadku dzisiejszego konsumenta - mówi Trevor Brennan, CEO Jatomi Fitness Group.

REKLAMA

Pod koniec ubiegłego roku z mapy sieci zniknęły dwa kluby: w warszawskich Złotych Tarasach i w rzeszowskim centrum Millenium Hall. Jak się okazuje – to dopiero początek całej serii zamknięć, która ma doprowadzić do finału – wyjścia marki Jatomi Fitness z polskiego rynku, a jej właściciela - Jatomi Fitness Group – z biznesu.

- Sprzedajemy aktywa, a polski biznes jest obecnie w stanie likwidacji. Niektóre dzierżawy klubów są przekazywane innym operatorom, podczas gdy inne lokalizacje będą zamykane – wyjaśnia Trevor Brennan, CEO Jatomi Fitness Group. - Stworzony dziewięć lat temu model biznesowy nie ma już zastosowania w przypadku dzisiejszego konsumenta, a wiek portfela i wysokie koszty związane z dzierżawami sprawiają, że firma nadal działa ze stratą.

Na przełomie 2017 i 2018 roku pod marką Jatomi działało 35 klubów w 19 miastach Polski. Jak ocenia Trevor Brennan, marka przestanie być aktywna w ciągu najbliższych 3-4 miesięcy. Przypomnijmy, że jeszcze parę miesięcy temu zapowiadano przyszłe otwarcie klubu Jatomi w Forum Gdańsk.

Przeczytaj również: Jatomi Fitness zamknęło dwa kluby

Mimo słabych wyników sieci, szef Jatomi Fitness Group z optymizmem patrzy na przyszłość naszego rynku. - Konsument będzie mógł wybierać między tanimi usługami, niskim kosztem z serwisem premium lub wysokimi kosztami z usługą na poziomie pięciu gwiazdek. Średni segment rynku będzie nadal wysoko konkurencyjny, a cały rynek zakłócany przez zbliżoną profilem ofertę, w szczególności cyfrową i „na żądanie”. Obiekty świadczące standardowe usługi powinny zatem dążyć do zapewnienia bezpieczeństwa dochodów, dzięki zróżnicowaniu produktów.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Just 2018-01-09 07:06:25
    Urocze, nie potrafili prowadzić i dostosowywać biznesu więc zbierają grabki i uciekają, to pewnie w ramach CSR.
  • Witold 2018-01-09 09:58:54
    Brennan zawsze był pipą. Nie potrafił nigdy zarządzać tym biznesem.
  • LogikaPodpowiada 2018-01-09 11:39:59
    A co ma zrobić? Skoro lepiej nie potrafi to jedynym sensownym posunięciem jest to które wybrał.
  • Manik 2018-01-09 14:12:20
    Od kiedy TB przejął sprawowanie władzy same błędy logistyczne i glupie decyzje. Z dobrze prosperującego biznesu z potencjałem jak sam mówi, zrobił 45mln długu. No gratuluje ;] Kto miał zarobić ten zarobił
  • Jatomi praca 2018-01-09 15:11:19
    Wszyscy wyjebano w kosmos
  • siłacz 2018-01-09 15:13:50
    podobno było u nich trochę podobnie do tego jak pan tutaj opisuje - klient to petent i trzeba wyciskać jak cytrynę, stąd może upadek: planeterror.pl/get-fit-or-die-trying-czyli-jak-w-17-prostych-krokach-kupic-karnet-na-silownie/
  • klubowicz 2018-01-09 17:42:57
    Jak ta sieć ma przynosić zyski skoro jakiekolwiek faktury za wykonane usługi bądz za zakup jakiekolwiek towaru dla klubu były z kosmosu, typowe wyciąganie kasy przez zarządzających klubami...
  • Xyz 2018-01-10 07:17:45
    Niech jeszcze mcfit się zwinie i będzie ok. Ci to też są mocni... Umowa w której nie można przepisać karty na inna osobę (małżonkę)nawet przy płaceniu dalej ze swojego konta.....
  • Łukasz 2018-01-11 13:33:59
    \"Stworzony dziewięć lat temu model biznesowy nie ma już zastosowania w przypadku dzisiejszego konsumenta - mówi Trevor Brennan, CEO Jatomi Fitness Group.\" - to trzeba było zmienić model biznesowy gdy był na to czas a nie teraz płacz i mega słabe tłumaczenia
  • tom 2018-01-13 18:46:35
    jak w złotych tarasach sprzedawali karnety po 100zł / miesiąć, gdzie holmes za takie coś bierze 300zl to się nie dziwie. Sprzęt i lokalizacja była tip top. Szkoda, na multiport nie zamierzam chodzić bo brudno.
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.
REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.