PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

To koniec sieci klubów Jatomi. Biznes w likwidacji

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 08 sty 2018 19:33

To koniec sieci klubów Jatomi. Biznes w likwidacji Jeden z klubów Jatomi

Jatomi Fitness, jedna z największych sieci fitness w Polsce, kończy działalność. - Sprzedajemy aktywa, a polski biznes jest obecnie w stanie likwidacji. Stworzony dziewięć lat temu model biznesowy nie ma już zastosowania w przypadku dzisiejszego konsumenta - mówi Trevor Brennan, CEO Jatomi Fitness Group.

REKLAMA

Pod koniec ubiegłego roku z mapy sieci zniknęły dwa kluby: w warszawskich Złotych Tarasach i w rzeszowskim centrum Millenium Hall. Jak się okazuje – to dopiero początek całej serii zamknięć, która ma doprowadzić do finału – wyjścia marki Jatomi Fitness z polskiego rynku, a jej właściciela - Jatomi Fitness Group – z biznesu.

- Sprzedajemy aktywa, a polski biznes jest obecnie w stanie likwidacji. Niektóre dzierżawy klubów są przekazywane innym operatorom, podczas gdy inne lokalizacje będą zamykane – wyjaśnia Trevor Brennan, CEO Jatomi Fitness Group. - Stworzony dziewięć lat temu model biznesowy nie ma już zastosowania w przypadku dzisiejszego konsumenta, a wiek portfela i wysokie koszty związane z dzierżawami sprawiają, że firma nadal działa ze stratą.

Na przełomie 2017 i 2018 roku pod marką Jatomi działało 35 klubów w 19 miastach Polski. Jak ocenia Trevor Brennan, marka przestanie być aktywna w ciągu najbliższych 3-4 miesięcy. Przypomnijmy, że jeszcze parę miesięcy temu zapowiadano przyszłe otwarcie klubu Jatomi w Forum Gdańsk.

Przeczytaj również: Jatomi Fitness zamknęło dwa kluby

Mimo słabych wyników sieci, szef Jatomi Fitness Group z optymizmem patrzy na przyszłość naszego rynku. - Konsument będzie mógł wybierać między tanimi usługami, niskim kosztem z serwisem premium lub wysokimi kosztami z usługą na poziomie pięciu gwiazdek. Średni segment rynku będzie nadal wysoko konkurencyjny, a cały rynek zakłócany przez zbliżoną profilem ofertę, w szczególności cyfrową i „na żądanie”. Obiekty świadczące standardowe usługi powinny zatem dążyć do zapewnienia bezpieczeństwa dochodów, dzięki zróżnicowaniu produktów.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • tom 2018-01-13 18:46:35
    jak w złotych tarasach sprzedawali karnety po 100zł / miesiąć, gdzie holmes za takie coś bierze 300zl to się nie dziwie. Sprzęt i lokalizacja była tip top. Szkoda, na multiport nie zamierzam chodzić bo brudno.
  • Łukasz 2018-01-11 13:33:59
    "Stworzony dziewięć lat temu model biznesowy nie ma już zastosowania w przypadku dzisiejszego konsumenta - mówi Trevor Brennan, CEO Jatomi Fitness Group." - to trzeba było zmienić model biznesowy gdy był na to czas a nie teraz płacz i mega słabe tłumaczenia
  • Xyz 2018-01-10 07:17:45
    Niech jeszcze mcfit się zwinie i będzie ok. Ci to też są mocni... Umowa w której nie można przepisać karty na inna osobę (małżonkę)nawet przy płaceniu dalej ze swojego konta.....

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA