PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

To się nazywa sukces. Popularna sieć otworzyła tysięczny sklep i chce podbijać nowe rynki

  • Autor: propertynews.pl
  • 27 paź 2016 11:30

To się nazywa sukces. Popularna sieć otworzyła tysięczny sklep i chce podbijać nowe rynki Pepco

Popularna sieć dyskontów odzieżowo-przemysłowych w Bydgoszczy otworzyła swój tysięczny sklep. Firma działa w Polsce od 1999 roku. Jednak pod marką Pepco znana jest od 2004 roku. Obecnie funkcjonuje już w pięciu krajach Europy Środkowej i planuje wejście na kolejne rynki.

REKLAMA

Otwarcie tysięcznego sklepu Pepco w Europie odbyło się 27 października w Centrum Handlowym Focus Mall w Bydgoszczy. To 690. sklep w Polsce i 16. placówka w Bydgoszczy. Pepco w pierwszym roku swej działalności posiadało 14 sklepów w kilku lokalizacjach, w tym w Poznaniu, gdzie do dziś znajduje się centrala firmy. W roku 2007 firma celebrowała otwarcie setnego sklepu, aby niespełna 10 lat później mieć już 10 razy więcej placówek.

Od 3 lat marka rozwija się także na innych europejskich rynkach. W 2013 roku Pepco otworzyło swoje pierwsze sklepy w Czechach (obecnie pod tym szyldem funkcjonuje tam 98 sklepów) i na Słowacji (obecnie 61 sklepów), a od 2015 roku obecne jest również na Węgrzech (63 sklepy) i w Rumunii (90 placówek). Wiosną 2017 roku sieć zadebiutuje także w Chorwacji, potem w Słowenii. Pepco zatrudnia łącznie ponad 9000 pracowników, z tego około 7000 w Polsce, w tym ponad 350 w poznańskiej centrali firmy. Sieć posiada centrum dystrybucyjne w Rawie Mazowieckiej, powiększone niedawno o 30 tys. mkw.

W każdym miesiącu sklepy Pepco odwiedza 8 milionów Europejczyków. W swojej ofercie sieć posiada odzież dla dzieci i dorosłych, obuwie, akcesoria i dodatki, kosmetyki, zabawki, przybory szkolne oraz szeroki wybór artykułów dla domu w niskich cenach. W sprzedaży dostępne są także produkty licencjonowane oraz sezonowe.

Pepco to samoobsługowe sklepy dyskontowe zlokalizowane w centrach miast i miasteczek lub centrach handlowych. Tam, wraz z sąsiadującymi operatorami spożywczymi, tworzą kompleksową ofertę handlową. - Codziennie, konsekwentnie realizujemy naszą misję – zapewniać naszym klientom najłatwiejszy dostęp do wszystkich produktów, których na co dzień potrzebują i pragną w najniższych cenach. Otwarcie tysięcznego sklepu w Europie to wielki sukces wszystkich naszych pracowników, efekt wspólnego zaangażowania i wyśmienicie wykonanej pracy oraz dowód zaufania naszych klientów – mówi dyrektor operacyjny Pepco Marcin Stańko.

Pepco stanowi część południowoafrykańskiego holdingu Pepkor działającego w sektorze sprzedaży detalicznej od 1965 roku. Od 2014 roku Pepkor jest częścią Grupy Kapitałowej Steinhoff International Holding Limited, która łącznie zatrudnia obecnie ponad 90 tys. osób w 6,5 tys. sklepach zlokalizowanych w 44 krajach. Grupa jest właścicielem takich marek sieci handlowych jak Pepco, Conforama, MacDan, PEP&CO, Pep, Ackermans, Duns.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA