Tomcio Paluch z rodzicami zareklamują gorzowski NoVa Park

Ruszyła kampania wizerunkowa promująca wiosenne kolekcje w NoVa Park. W roli głównej wystąpiła rodzina państwa Paluchów z synem Tomkiem, którzy wygrali konkurs na Ambasadorów NoVa Park 2016.
Billboardy i materiały POS w żywych i przyciągających uwagę kolorach spójne są z linią graficzną zaplanowaną w strategii marketingowej NoVa Park na 2016 rok. Motywem przewodnim jest trzyosobowa rodzina Paluchów, która będzie towarzyszyć NoVa Park przy działaniach marketingowych aż do końca roku. Decyzją klientów NoVa Park, Agnieszka i Tomasz wraz z synem wygrali konkurs na Ambasadorów NoVa Park 2016, a w nagrodę wzięli udział w sesji fotograficznej promującej centrum oraz pojadą na wycieczkę do Kenii wspólnie z gorzowskim fotografem i podróżnikiem Sławomirem Sajkowskim.
Konkurs na „Ambasadora NoVa Park 2016” był skierowany do rodzin w modelu 2+1 oraz 2+2 i przebiegał dwuetapowo. Do pierwszego etapu konkursu zgłosiło się 70 rodzin z Gorzowa i okolic, z których Jury wytypowało pięć najbardziej fotogenicznych rodzin do drugiego etapu konkursu. Podczas głosowania, które odbyło się w dniach 11-17 stycznia najwięcej głosów klientów NoVa Park zdobyła rodzina Państwa Paluchów. Tomasz i Agnieszka Paluchowie są razem od 28 lat, poznali się w szkole średniej w Gorzowie. Ich pasją jest sport, a zamiłowanie do aktywności fizycznej zaszczepili także swojemu synowi Tomkowi, który świetnie gra w piłkę nożną.
Kampania wiosenna jest promowana z wykorzystaniem nośników outdoorowych, trzech rozgłośni radiowych, kampanii w portalu Facebook oraz materiałów POS. Media do kampanii zostały wybrane na podstawie badań ARC Rynek i Opinia z 2015 roku. Sesję zdjęciową z rodziną Państwa Paluchów przeprowadził Sławomir Sajkowski – lokalny fotograf i podróżnik.
W ramach marcowej kampanii zostanie zorganizowana kolejna odsłona akcji „Doceniamy, nagradzamy”, podczas której klienci – za okazanie paragonów – odbiorą kwiaty doniczkowe, zioła, świece ozdobne oraz karmniki dla ptaków.

- EUR 0,14% 4,17 zł
- CHF 0,14% 3,48 zł
- USD 0,56% 3,39 zł
-
13:40
Nowy najemca zajmie ostatnią dużą powierzchnię w Outlet Center Bydgoszcz
-
13:26
Jest wyrok w sprawie katastrofy hali MTK. Sąd wskazał winnego
-
13:15
Siłownie i fitness cluby powinny zacząć bardziej dbać o czystość
-
12:56
Alternatywne nieruchomości pod lupą inwestorów
-
12:42
Czwarty market Leroy Merlin powstanie w województwie łódzkim
-
12:32
Nowa firma wprowadza się do MLP Pruszków II
-
11:56
Najemcy potrzebują magazynów szytych na miarę
-
11:37
Sygnity przenosi się do Alchemii
-
11:24
LPP odświeża wnętrza salonów w Pasażu Grunwaldzkim
-
ŚR 10:40
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
Panattoni bije rekordy z Leroy Merlin. Budują największy magazyn w Polsce
-
Mango szykuje otwarciową ofensywę. Galeria Ostrowiec wśród nowych lokalizacji
-
Hotelarze na zakupach
-
Ponad 80 marek i 41 tys. mkw. w sercu miasta. Oto nowa Galeria Centrum
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
Chińska sieć hotelowa rusza na podbój Europy
-
State Street bierze cały biurowiec. To tylko zaostrza apetyt Ghelamco na Kraków
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
OBI obejmuje lokalizacje Praktikera, niebawem seria otwarć
-
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
1
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
2
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
3
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
4
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!
-
5
Chcemy być w stolicach świata mody
-
6
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów
-
7
Nowa odsłona salonów LPP w Plaza Rybnik
-
8
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
9
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
10
Kolejna galeria rusza na podbój stolicy