PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tomcio Paluch z rodzicami zareklamują gorzowski NoVa Park

  • Autor: propertynews.pl
  • 01 mar 2016 14:09

Tomcio Paluch z rodzicami zareklamują gorzowski NoVa Park Państwo Paluchowie w wiosennej kampanii NoVa ParkNoVa Park

Ruszyła kampania wizerunkowa promująca wiosenne kolekcje w NoVa Park. W roli głównej wystąpiła rodzina państwa Paluchów z synem Tomkiem, którzy wygrali konkurs na Ambasadorów NoVa Park 2016.

REKLAMA

Billboardy i materiały POS w żywych i przyciągających uwagę kolorach spójne są z linią graficzną zaplanowaną w strategii marketingowej NoVa Park na 2016 rok. Motywem przewodnim jest trzyosobowa rodzina Paluchów, która będzie towarzyszyć NoVa Park przy działaniach marketingowych aż do końca roku. Decyzją klientów NoVa Park, Agnieszka i Tomasz wraz z synem wygrali konkurs na Ambasadorów NoVa Park 2016, a w nagrodę wzięli udział w sesji fotograficznej promującej centrum oraz pojadą na wycieczkę do Kenii wspólnie z gorzowskim fotografem i podróżnikiem Sławomirem Sajkowskim.

Konkurs na „Ambasadora NoVa Park 2016” był skierowany do rodzin w modelu 2+1 oraz 2+2 i przebiegał dwuetapowo. Do pierwszego etapu konkursu zgłosiło się 70 rodzin z Gorzowa i okolic, z których Jury wytypowało pięć najbardziej fotogenicznych rodzin do drugiego etapu konkursu. Podczas głosowania, które odbyło się w dniach 11-17 stycznia najwięcej głosów klientów NoVa Park zdobyła rodzina Państwa Paluchów. Tomasz i Agnieszka Paluchowie są razem od 28 lat, poznali się w szkole średniej w Gorzowie. Ich pasją jest sport, a zamiłowanie do aktywności fizycznej zaszczepili także swojemu synowi Tomkowi, który świetnie gra w piłkę nożną.

Kampania wiosenna jest promowana z wykorzystaniem nośników outdoorowych, trzech rozgłośni radiowych, kampanii w portalu Facebook oraz materiałów POS. Media do kampanii zostały wybrane na podstawie badań ARC Rynek i Opinia z 2015 roku. Sesję zdjęciową z rodziną Państwa Paluchów przeprowadził Sławomir Sajkowski – lokalny fotograf i podróżnik.

W ramach marcowej kampanii zostanie zorganizowana kolejna odsłona akcji „Doceniamy, nagradzamy”, podczas której klienci – za okazanie paragonów – odbiorą kwiaty doniczkowe, zioła, świece ozdobne oraz karmniki dla ptaków.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA