PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tomcio Paluch z rodzicami zareklamują gorzowski NoVa Park

  • Autor: propertynews.pl
  • 01 mar 2016 14:09

Tomcio Paluch z rodzicami zareklamują gorzowski NoVa Park Państwo Paluchowie w wiosennej kampanii NoVa ParkNoVa Park

Ruszyła kampania wizerunkowa promująca wiosenne kolekcje w NoVa Park. W roli głównej wystąpiła rodzina państwa Paluchów z synem Tomkiem, którzy wygrali konkurs na Ambasadorów NoVa Park 2016.

REKLAMA

Billboardy i materiały POS w żywych i przyciągających uwagę kolorach spójne są z linią graficzną zaplanowaną w strategii marketingowej NoVa Park na 2016 rok. Motywem przewodnim jest trzyosobowa rodzina Paluchów, która będzie towarzyszyć NoVa Park przy działaniach marketingowych aż do końca roku. Decyzją klientów NoVa Park, Agnieszka i Tomasz wraz z synem wygrali konkurs na Ambasadorów NoVa Park 2016, a w nagrodę wzięli udział w sesji fotograficznej promującej centrum oraz pojadą na wycieczkę do Kenii wspólnie z gorzowskim fotografem i podróżnikiem Sławomirem Sajkowskim.

Konkurs na „Ambasadora NoVa Park 2016” był skierowany do rodzin w modelu 2+1 oraz 2+2 i przebiegał dwuetapowo. Do pierwszego etapu konkursu zgłosiło się 70 rodzin z Gorzowa i okolic, z których Jury wytypowało pięć najbardziej fotogenicznych rodzin do drugiego etapu konkursu. Podczas głosowania, które odbyło się w dniach 11-17 stycznia najwięcej głosów klientów NoVa Park zdobyła rodzina Państwa Paluchów. Tomasz i Agnieszka Paluchowie są razem od 28 lat, poznali się w szkole średniej w Gorzowie. Ich pasją jest sport, a zamiłowanie do aktywności fizycznej zaszczepili także swojemu synowi Tomkowi, który świetnie gra w piłkę nożną.

Kampania wiosenna jest promowana z wykorzystaniem nośników outdoorowych, trzech rozgłośni radiowych, kampanii w portalu Facebook oraz materiałów POS. Media do kampanii zostały wybrane na podstawie badań ARC Rynek i Opinia z 2015 roku. Sesję zdjęciową z rodziną Państwa Paluchów przeprowadził Sławomir Sajkowski – lokalny fotograf i podróżnik.

W ramach marcowej kampanii zostanie zorganizowana kolejna odsłona akcji „Doceniamy, nagradzamy”, podczas której klienci – za okazanie paragonów – odbiorą kwiaty doniczkowe, zioła, świece ozdobne oraz karmniki dla ptaków.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA