PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

TOP 8 w e-commerce. Zobacz prognozy na 2018 rok

  • Autor: Forbes.com
  • 18 gru 2017 12:10

TOP 8 w e-commerce. Zobacz prognozy na 2018 rok fot. Pixabay

Krajobraz handlu i e-commerce zmienia się bardzo dynamicznie, obecnie mówi się o apokalipsie sklepów stacjonarnych - zamykanych z powodu zmniejszającej się liczby odwiedzin. Rezultatem jest podwojenie wysiłków związanych z handlem internetowym.

REKLAMA

Badania pokazują, że 51 proc. Amerykanów preferuje kupować online, niż stacjonarnie. Sektor e-commerce rośnie o 23 proc. każdego roku. Środowisko handlu online zmienia się dynamicznie, wraz z rozwojem i wdrażaniem technologii. Ponad 40 proc. Millenialsów używa już przy zakupach asystentów głosowych, liczba ta ma wzrosnąć do 50 proc. w 2020 roku. Coraz więcej konsumentów wdraża urządzenia cyfrowe do swoich zwyczajów zakupowych, dlatego zmiany w e-handlu będą coraz większe na przestrzeni kolejnych lat.

Eksperci zapytani o przyszłość w e-commerce i handlu stacjonarnym przewidują osiem prawdopodobnych trendów na 2018 rok:

1. Wysyp przedsiębiorczości

E-commerce będzie w 2018 roku ważniejsze, niż kiedykolwiek. Jednocześnie wystartować z nowym pomysłem jest wyjątkowo łatwo, dlatego eksperci spodziewają się przypływu nowych cyfrowych przedsiębiorców. Otwarcie własnego sklepu online nigdy nie było prostsze, wystarczy znaleźć produkt i wystartować z kampanią promocyjną. W najbliższej przyszłości można więc spodziewać się napływu do e-handlu ludzi, którzy wcześniej nie mieli tego zamiaru.

2. Mądrzejsza, szybsza sztuczna inteligencja

Zasilane sztuczną inteligencją boty stają się coraz mądrzejsze, dlatego można spodziewać się ich coraz więcej, zwłaszcza przy obsłudze czatów komunikacyjnych. Coraz więcej firm będzie inwestować w boty, aby zautomatyzować część usług związanych z obsługą klienta. Rynek automatycznych serwisów rośnie, zgodnie z badaniem Business Insider 80 proc. firm chciałoby wprowadzić boty do 2020 roku. Inne badanie, przeprowadzone przez LivePerson na 5 tys. konsumentów pokazuje, że 67 proc. badanych używało czata obsługiwanego przez boty w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

3. Inteligentniejsze doświadczenie konsumenta

Przyszłość handlu wiąże się z coraz większą personalizacją - od wirtualnych zakupów, po rekomendacje napędzane sztuczną inteligencją. W nadchodzącym roku prawdopodobne jest, że konsumenci coraz częściej będą odwiedzać sklepy marek skupiających się na kliencie. Oznacza to przede wszystkim spersonalizowany marketing, skupiony na kliencie oraz elastyczne formy dostawy i zwrotu atrakcyjne dla konsumenta.

  • 1
  • 2
  • gREIẞ m.s. 2017-12-20 19:02:43
    BRÄWÖ EUROPEJSKI PORTAL A WY W PIERWSZEJ LINIJCE PISZECIE O HAMERYCE, JAKBY MIAŁA BYĆ WYZNACZNIKIEM ALBO MENTORKA W DZIAŁANIACH EUROPY. ABSURDALNE, KARY GODNE PO PRZEKIEROWANIU Z PORTALU SAMORZĄDOWEGO. A NA ZDJĘCIU AFRYKA DZIKA DAWNO ODKRYTA. PLANUJECIE ZDOBYĆ JA JESZCZE RAZ? JESZCZE PINKFLOYDZI NA REKLAMIE ZBOKU WYJDŹCIE NIE POTRAFICIE ROBIĆ TEGO PO EUROPEJSKU. CO WY PROMUJECIE W TEJ TREŚCI I JACY IDIOCI WYPŁACAJĄ WAM PIENIĄDZE?

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.