PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

TOP 8 w e-commerce. Zobacz prognozy na 2018 rok

  • Autor: Forbes.com
  • 18 gru 2017 12:10

TOP 8 w e-commerce. Zobacz prognozy na 2018 rok fot. Pixabay

Krajobraz handlu i e-commerce zmienia się bardzo dynamicznie, obecnie mówi się o apokalipsie sklepów stacjonarnych - zamykanych z powodu zmniejszającej się liczby odwiedzin. Rezultatem jest podwojenie wysiłków związanych z handlem internetowym.

REKLAMA

Badania pokazują, że 51 proc. Amerykanów preferuje kupować online, niż stacjonarnie. Sektor e-commerce rośnie o 23 proc. każdego roku. Środowisko handlu online zmienia się dynamicznie, wraz z rozwojem i wdrażaniem technologii. Ponad 40 proc. Millenialsów używa już przy zakupach asystentów głosowych, liczba ta ma wzrosnąć do 50 proc. w 2020 roku. Coraz więcej konsumentów wdraża urządzenia cyfrowe do swoich zwyczajów zakupowych, dlatego zmiany w e-handlu będą coraz większe na przestrzeni kolejnych lat.

Eksperci zapytani o przyszłość w e-commerce i handlu stacjonarnym przewidują osiem prawdopodobnych trendów na 2018 rok:

1. Wysyp przedsiębiorczości

E-commerce będzie w 2018 roku ważniejsze, niż kiedykolwiek. Jednocześnie wystartować z nowym pomysłem jest wyjątkowo łatwo, dlatego eksperci spodziewają się przypływu nowych cyfrowych przedsiębiorców. Otwarcie własnego sklepu online nigdy nie było prostsze, wystarczy znaleźć produkt i wystartować z kampanią promocyjną. W najbliższej przyszłości można więc spodziewać się napływu do e-handlu ludzi, którzy wcześniej nie mieli tego zamiaru.

2. Mądrzejsza, szybsza sztuczna inteligencja

Zasilane sztuczną inteligencją boty stają się coraz mądrzejsze, dlatego można spodziewać się ich coraz więcej, zwłaszcza przy obsłudze czatów komunikacyjnych. Coraz więcej firm będzie inwestować w boty, aby zautomatyzować część usług związanych z obsługą klienta. Rynek automatycznych serwisów rośnie, zgodnie z badaniem Business Insider 80 proc. firm chciałoby wprowadzić boty do 2020 roku. Inne badanie, przeprowadzone przez LivePerson na 5 tys. konsumentów pokazuje, że 67 proc. badanych używało czata obsługiwanego przez boty w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

3. Inteligentniejsze doświadczenie konsumenta

Przyszłość handlu wiąże się z coraz większą personalizacją - od wirtualnych zakupów, po rekomendacje napędzane sztuczną inteligencją. W nadchodzącym roku prawdopodobne jest, że konsumenci coraz częściej będą odwiedzać sklepy marek skupiających się na kliencie. Oznacza to przede wszystkim spersonalizowany marketing, skupiony na kliencie oraz elastyczne formy dostawy i zwrotu atrakcyjne dla konsumenta.

  • 1
  • 2
  • gREIẞ m.s. 2017-12-20 19:02:43
    BRÄWÖ EUROPEJSKI PORTAL A WY W PIERWSZEJ LINIJCE PISZECIE O HAMERYCE, JAKBY MIAŁA BYĆ WYZNACZNIKIEM ALBO MENTORKA W DZIAŁANIACH EUROPY. ABSURDALNE, KARY GODNE PO PRZEKIEROWANIU Z PORTALU SAMORZĄDOWEGO. A NA ZDJĘCIU AFRYKA DZIKA DAWNO ODKRYTA. PLANUJECIE ZDOBYĆ JA JESZCZE RAZ? JESZCZE PINKFLOYDZI NA REKLAMIE ZBOKU WYJDŹCIE NIE POTRAFICIE ROBIĆ TEGO PO EUROPEJSKU. CO WY PROMUJECIE W TEJ TREŚCI I JACY IDIOCI WYPŁACAJĄ WAM PIENIĄDZE?

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA