PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tradycyjny handel ma przyszłość

  • www.portalspozywczy.pl
  • 11 lut 2014 16:46

Wizja rozwoju Grupy Eurocash w perspektywie do 2020 roku nie zmienia się i głównym celem jest zapewnienie konkurencyjności handlu tradycyjnego. Handel ten ma w Polsce przyszłość - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Luis Amaral, prezes i główny udziałowiec giełdowej Grupy Eurocash.

REKLAMA

- Nasz kierunek rozwoju nie zmienia się. Głównym celem jest zapewnienie konkurencyjności handlu tradycyjnego. Będzie to możliwe tylko wtedy, jeśli stworzymy jako hurtownik i partner małych i średnich sklepów przeciwwagę dla sieci dyskontów. Przeciwwagę w sensie skali działania, siły zakupów, poziomu kosztów i efektywności całego łańcucha dostaw - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Luis Amaral, do którego należy prawie 44 proc. akcji Eurocash.
Podkreśla, że handel tradycyjny, mimo trudności jakie przechodził jeszcze kilka lat temu, ma w Polsce przed sobą przyszłość.
- Jeszcze 5-6 lat temu większość uważała, że handel tradycyjny zniknie z rynku, przytłoczony szybkim rozwojem sklepów wielkoformatowych. Dziś jest zupełnie inaczej - powróciło przekonanie, że handel tradycyjny w Polsce ma przyszłość. Uwierzyli w to również sami właściciele niezależnych sklepów, którzy widzą dla siebie miejsce i nie boją się już, że zostaną wypchnięci z rynku przez hipermarket czy dyskont - mówi Amaral.
- Dzieje się tak w dużej mierze dlatego, że przez ostatnie 10 lat Eurocash nieustannie inwestował w rozwój swoich klientów i fundamenty tego rynku. Śmiało mogę powiedzieć, że byliśmy jedyni na rynku, którzy zrobili to na tak dużą skalę, konsekwentnie wierząc w rozwój handlu tradycyjnego - dodaje.
- Oczywiście działamy na rynku, w otoczeniu, a więc mówimy o niekończącym się procesie. Musimy się ciągle rozwijać jako Eurocash, bo tylko w ten sposób możemy ochronić małe i średnie sklepy przed dyskontami i zapewnić im konkurencyjność - podkreśla. Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA