PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

TriGranit Manegement Corporation zadowolony z wyników ubiegłego roku

  • Autor: propertynews.pl
  • 23 lut 2015 15:17

TriGranit Manegement Corporation zadowolony z wyników ubiegłego roku

7 proc. wzrost odwiedzalności, 53 otwarcia nowych sklepów, w zarządzanych obiektach handlowych oraz uruchomienie działalności na dwóch kontynentach - TriGranit Management Corporation podsumowuje 2014 rok.

REKLAMA

Ponad 64 miliony osób odwiedziło w 2014 roku centra handlowe zarządzane przez TriGranit Manegement Corporation (TGM) na 3 kontynentach i w 14 krajach, co daje 7 proc. wzrost odwiedzalności w porównaniu z rokiem 2013. Portfolio biurowców klasy A, którym firma dysponuje w Europie Środkowo-wschodniej cieszy się dużą popularnością wśród najemców długoterminowych, a obiekty kulturalno-rozrywkowe na Węgrzech pobiły w tym roku rekord odwiedzalności. Firma rozwija się także na nowych rynkach - w 2014 roku uruchomiono działalność w regionie MENA i w Chinach.

Wszystkie centra handlowe zarządzane przez TGM zakończyły rok 2014 pod znakiem sukcesu.

Westend City Center w Budapeszcie - pierwszy wileofunkcyjny kompleks TriGranitu świętował w tym roku 15. rocznicę otwarcia. Obiekt nadal jest numerem jeden na Węgrzech, z odwiedzalnością sięgającą 23 milionów klientów rocznie. Westend City Center to flagowy przykład sukcesu TrGranit na rynku property management. Obiekt ten pozostaje liderem rynkowym niezmiennie od 15 lat dzięki odpowiedniemu doborowi Najemców. Przekształcenia struktury najmu, zmiany wielkości sklepów i układu części wspólnych, maksymalizacja przychodów komercyjnych i marketingowych to główne czynniki wpływające na powodzenie tego miejsca. Dowodem na niesłabnącą popularność Westendu są także nowe otwarcia, których w 2014 roku było aż 25, oraz przedłużenia umów najmu, których dokonało 59 Najemców.

Bonarka City Center (BCC) w Krakowie gościła w swoich progach blisko 14 milionów klientów, czyli o 4,4 proc.  więcej niż w roku poprzednim. Biorąc pod uwagę spadające indeksy odwiedzlaności centrów handlowych w Polsce jest to bardzo dobry rezultat, osiągnięty dzięki konsekwentnej strategii rozwoju i komercjalizacji obiektu, który w ciągu 5 lat działalności objął swym zasięgiem nie tylko Kraków, ale całe województwo małopolskie jak i sąsiadujące śląskie czy podkarpackie, stając się centrum panregionalnym. Bonarka City Center może poszczycić się największym odsetkiem lojalnych Klientów na lokalnym rynku. Centrum nieustannie ulepsza i usprawnia obsługę klientów, w 2014 roku, jako pierwsze w Polsce, uruchomiło zautomatyzowaną sprzedaż kart podarunkowych, co spotkało się z entuzjastycznym przyjęciem ze strony konsumentów.

  • 1
  • 2

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA