PARTNERZY
PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tristan: Nieustanny rozwój przyciąga klientów

  • Autor: Propertynews.pl
  • 10 lut 2016 12:58

Tristan: Nieustanny rozwój przyciąga klientów Karol Bartos, Executive Director Portfolio & Asset Management Tristan Capital Partners

Sukces galerii handlowej to nie tylko wskaźnik komercjalizacji. - By skutecznie konkurować o serca konsumentów, obiekty handlowe muszą nieustannie ewoluować - mówi w rozmowie o modernizacji Galerii Turzyn z Propertynews.pl Karol Bartos, Executive Director Portfolio & Asset Management Tristan Capital Partners.

REKLAMA

- Modernizując Galerię Handlową Turzyn chcieliśmy stworzyć miejsce nowoczesne i przyjazne klientom, które będzie wyróżniało się klimatem oraz będzie zachęcało do częstych odwiedzin i spędzania w nim wolnego czasu. Dlatego postawiliśmy na połączenie industrialnego wystroju z ciepłymi, drewnianymi materiałami, jasnymi kolorami i ciekawym oświetleniem. We wnętrzu pojawiła się zupełnie nowa mała architektura – drewniane ławy, kolorowe krzesła, kanapy o nowoczesnej stylistyce oraz roślinność, które zachęcają klientów do chwili relaksu podczas zakupów - tłumaczy Karol Bartos, przedstawiciel właściciela szczecińskiego centrum handlowego.

Jak dodaje Bartos, inwestycja wynikała z konieczności dostosowania się do nowych potrzeb klienta. Nie bez znaczenia jest także rosnąca konkurencja innych obiektów.

- By skutecznie konkurować o serca konsumentów, obiekty handlowe muszą nieustannie ewoluować. Galeria handlowa Turzyn została otwarta w 2001 roku i między innymi z tego powodu wymagała odświeżenia. Remont był również podyktowany biznesowymi uwarunkowaniami związanymi z trwającą rekomercjalizacją obiektu. Pod koniec ubiegłego roku, do grona najemców dołączyła marka H&M, która otworzyła dwupoziomowy sklep o powierzchni blisko 1,8 tys. mkw. Co więcej, w ostatnim czasie w galerii pojawiły się także restauracja KFC, lodziarnia Grycan, sklep LP Electronic oraz biuro podróży Itaka - tłumaczy Bartos.

Modernizacja zakończyła się w grudniu 2015 roku. Jak komentuje Karol Bartos, jest jeszcze za wcześnie, by ocenić konkretne efekty inwestycji. - Na razie, dane za grudzień 2015 napawają nas optymizmem - mówi przedstawiciel Tristan Capital Partners.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA