PARTNERZY
PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tristan: Nieustanny rozwój przyciąga klientów

  • Autor: Propertynews.pl
  • 10 lut 2016 12:58

Tristan: Nieustanny rozwój przyciąga klientów Karol Bartos, Executive Director Portfolio & Asset Management Tristan Capital Partners

Sukces galerii handlowej to nie tylko wskaźnik komercjalizacji. - By skutecznie konkurować o serca konsumentów, obiekty handlowe muszą nieustannie ewoluować - mówi w rozmowie o modernizacji Galerii Turzyn z Propertynews.pl Karol Bartos, Executive Director Portfolio & Asset Management Tristan Capital Partners.

REKLAMA

- Modernizując Galerię Handlową Turzyn chcieliśmy stworzyć miejsce nowoczesne i przyjazne klientom, które będzie wyróżniało się klimatem oraz będzie zachęcało do częstych odwiedzin i spędzania w nim wolnego czasu. Dlatego postawiliśmy na połączenie industrialnego wystroju z ciepłymi, drewnianymi materiałami, jasnymi kolorami i ciekawym oświetleniem. We wnętrzu pojawiła się zupełnie nowa mała architektura – drewniane ławy, kolorowe krzesła, kanapy o nowoczesnej stylistyce oraz roślinność, które zachęcają klientów do chwili relaksu podczas zakupów - tłumaczy Karol Bartos, przedstawiciel właściciela szczecińskiego centrum handlowego.

Jak dodaje Bartos, inwestycja wynikała z konieczności dostosowania się do nowych potrzeb klienta. Nie bez znaczenia jest także rosnąca konkurencja innych obiektów.

- By skutecznie konkurować o serca konsumentów, obiekty handlowe muszą nieustannie ewoluować. Galeria handlowa Turzyn została otwarta w 2001 roku i między innymi z tego powodu wymagała odświeżenia. Remont był również podyktowany biznesowymi uwarunkowaniami związanymi z trwającą rekomercjalizacją obiektu. Pod koniec ubiegłego roku, do grona najemców dołączyła marka H&M, która otworzyła dwupoziomowy sklep o powierzchni blisko 1,8 tys. mkw. Co więcej, w ostatnim czasie w galerii pojawiły się także restauracja KFC, lodziarnia Grycan, sklep LP Electronic oraz biuro podróży Itaka - tłumaczy Bartos.

Modernizacja zakończyła się w grudniu 2015 roku. Jak komentuje Karol Bartos, jest jeszcze za wcześnie, by ocenić konkretne efekty inwestycji. - Na razie, dane za grudzień 2015 napawają nas optymizmem - mówi przedstawiciel Tristan Capital Partners.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA