Tristan: Nieustanny rozwój przyciąga klientów

Sukces galerii handlowej to nie tylko wskaźnik komercjalizacji. - By skutecznie konkurować o serca konsumentów, obiekty handlowe muszą nieustannie ewoluować - mówi w rozmowie o modernizacji Galerii Turzyn z Propertynews.pl Karol Bartos, Executive Director Portfolio & Asset Management Tristan Capital Partners.
- Modernizując Galerię Handlową Turzyn chcieliśmy stworzyć miejsce nowoczesne i przyjazne klientom, które będzie wyróżniało się klimatem oraz będzie zachęcało do częstych odwiedzin i spędzania w nim wolnego czasu. Dlatego postawiliśmy na połączenie industrialnego wystroju z ciepłymi, drewnianymi materiałami, jasnymi kolorami i ciekawym oświetleniem. We wnętrzu pojawiła się zupełnie nowa mała architektura – drewniane ławy, kolorowe krzesła, kanapy o nowoczesnej stylistyce oraz roślinność, które zachęcają klientów do chwili relaksu podczas zakupów - tłumaczy Karol Bartos, przedstawiciel właściciela szczecińskiego centrum handlowego.
Jak dodaje Bartos, inwestycja wynikała z konieczności dostosowania się do nowych potrzeb klienta. Nie bez znaczenia jest także rosnąca konkurencja innych obiektów.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- EUR 0,14% 4,17 zł
- CHF 0,14% 3,48 zł
- USD 0,56% 3,39 zł
-
13:40
Nowy najemca zajmie ostatnią dużą powierzchnię w Outlet Center Bydgoszcz
-
13:26
Jest wyrok w sprawie katastrofy hali MTK. Sąd wskazał winnego
-
13:15
Siłownie i fitness cluby powinny zacząć bardziej dbać o czystość
-
12:56
Alternatywne nieruchomości pod lupą inwestorów
-
12:42
Czwarty market Leroy Merlin powstanie w województwie łódzkim
-
12:32
Nowa firma wprowadza się do MLP Pruszków II
-
11:56
Najemcy potrzebują magazynów szytych na miarę
-
11:37
Sygnity przenosi się do Alchemii
-
11:24
LPP odświeża wnętrza salonów w Pasażu Grunwaldzkim
-
ŚR 10:40
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
Panattoni bije rekordy z Leroy Merlin. Budują największy magazyn w Polsce
-
Mango szykuje otwarciową ofensywę. Galeria Ostrowiec wśród nowych lokalizacji
-
Hotelarze na zakupach
-
Ponad 80 marek i 41 tys. mkw. w sercu miasta. Oto nowa Galeria Centrum
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
Chińska sieć hotelowa rusza na podbój Europy
-
State Street bierze cały biurowiec. To tylko zaostrza apetyt Ghelamco na Kraków
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
OBI obejmuje lokalizacje Praktikera, niebawem seria otwarć
-
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
1
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
2
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
3
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
4
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!
-
5
Chcemy być w stolicach świata mody
-
6
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów
-
7
Nowa odsłona salonów LPP w Plaza Rybnik
-
8
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
9
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
10
Kolejna galeria rusza na podbój stolicy