PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Troll namieszał w wynikach Redanu

  • Autor: propertynews.pl
  • 09 cze 2017 08:37

Troll namieszał w wynikach Redanu Top Secret

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w maju 2017 r. wyniosła ok. 54 mln zł i była o 2 proc. niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 226 mln zł i była niższa o 1 proc. w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

REKLAMA

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec maja wyniosła 143,0 tys. mkw., co oznacza wzrost o 15 proc. w odniesieniu do maja 2016.

Segment dyskontowy
 
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w maju 2017 r. wyniósł ok. 33 mln zł co oznacza spadek o 2 proc. w porównaniu do maja roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 135 mln zł i była równa sprzedaży osiągniętej w roku poprzednim.
 
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w maju 2017 wyniosły ok. 0,8 mln zł co oznacza wzrost o 9w maju w stosunku do maja 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 3,3 mln zł i była 5 proc. wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
 
Sieć TXM na koniec maja składała się z 404 sklepów własnych o łącznej powierzchni 104,0 tys. mkw., która była o 25 proc. wyższa niż na koniec maja 2016.
 
Znaczący wpływ na poziom sprzedaży osiągnięty w maju 2017 roku miały nadal utrzymujące się w tym miesiącu skutki nieoptymalnego procesu zatowarowania sklepów TXM, który miał miejsce w okresie luty-kwiecień b.r. Trwają intensywne prace mające na celu optymalizację zatowarowania sieci handlowej. Istotnym elementem jest także wysoki poziom sprzedaży uzyskany w maju 2016 r., w którym obroty w sklepach porównywalnych wzrosły o 9 proc. w porównaniu do maja 2015 r.
 
Segment modowy
 
Na rynku modowym sprzedaż towarów w maju 2017 r. wyniosła ok. 21 mln zł i była niższa o 2 proc. niż w maju poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 91 mln zł i była 3 proc. niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
 
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w maju 2017 wyniosły 2,7 mln zł co oznacza spadek o 7 proc. w stosunku do maja 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 13,0 mln zł i była 5 proc. niższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
 
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec maja wyniosła 39,0 tys. mkw., tj. była na poziomie o 6 proc. niższym niż w tym samym momencie 2016 r.
 
Zmniejszenie sprzedaży segmentu modowego w maju br. było przede wszystkim skutkiem redukcji powierzchni sieci punktów handlowych marki Troll będącej konsekwencją przesunięcia dystrybucji tej marki głównie do sklepu on-line.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA