PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Trussardi otwiera się na polskie outlety

  • Autor: PropertyNews
  • 21 lis 2017 09:14

Trussardi otwiera się na polskie outlety fot.mat.pras.

Trussardi Outlet otwiera salon w krakowskim centrum Factory. To pierwszy salon outletowy tej włoskiej marki w południowej Polsce. W planach kolejne otwarcia.

REKLAMA

- Przedstawiciele marek luksusowych widzą  duży potencjał w obecności w polskich outletach. Dostrzegamy to zainteresowanie podczas rozmów biznesowych w innych krajach europejskich, gdzie obecny jest Neinver. Przełomowym w tym obszarze będzie rok 2018, wówczas spodziewamy się otwarć kolejnych sklepów nowych marek – mówi Agnieszka Baczyńska, international leasing director w Neinver.

Trussardi to włoska marka, prowadzona od ponad 100 lat przez kolejne pokolenia rodziny Trussardi. 

W krakowskim butiku Trussardi Outlet klienci znajdą damską i męską kolekcję outletową.

Jak podkreślają przedstawiciele marki w Polsce, koncept salonu Trussardi Outlet jest elementem procesu globalnego rebrandingu i stanowi odzwierciedlenie metamorfozy, jaką przechodzi obecnie słynna włoska marka. Salon zajmie 180 mkw.

- Lokalizacja w outlecie Factory wybrana została z pełną premedytacją i stanowi element szeroko zakrojonej strategii związanej z ekspansją marki oraz planami operacyjnymi w regionie – mówi Wojciech Pawłowski, retail area manager Poland w Trussardi. Rozważaliśmy kilka centrów outletowych w Krakowie, jednak obecnie uważamy, iż Factory Outlet najlepiej spełnia nasze oczekiwania oraz doskonale wpasowuje się w plany finansowe firmy. Jest to również pierwszy salon w formacie outlet w południowej Polsce – dodaje. 

Trussardi rozważa otwarcia kolejnych salonów w outletach Factory w Polsce, dostrzegając potencjał rynku i doświadczenie Neinver.

- Uważamy, iż marka Neinver posiada interesujący kapitał lokalizacji na terenie Polski, dlatego rozważamy kolejny salon w formacie outlet w ramach centrów handlowych Factory – mówi Wojciech Pawłowski.

Factory Kraków to największe centrum outlet w południowej Polsce. Na 21,3 tys mkw. powierzchni handlowej gromadzi ponad 100 popularnych marek polskich i światowych. 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA