PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Trwa komercjalizacja Atrium Felicity. Podpisano kolejne umowy

  • Autor: Propertynews.pl
  • 16 lis 2012 14:11

Trwa komercjalizacja Atrium Felicity. Podpisano kolejne umowy

Powstające w Lublinie centrum handlowe Atrium Felicity zyskuje kolejnych najemców. Chodzi o lodziarnię Grycan, salon optyczny Piękne Oczy oraz sklep z obuwiem i akcesoriami Gino Rossi.

REKLAMA

Obecnie skomercjalizowano 79 proc. powierzchni obiektu. W tym momencie kontynuowane są prace przy fundamentach, słupach i ścianach nośnych obiektu. Pojawiają się już pierwsze konstrukcje stropów i podłóg. W najbliższym czasie rozpoczną się prace przy szkielecie ścian zewnętrznych i dachu.

- Przygotowując strategię doboru najemców zależało nam na stworzeniu szerokiej oferty, tak aby było to centrum dla mieszkańców całego regionu - mówi Marta Hamarowicz, Head of Leasing Department Atrium Poland Real Estate Management. - Atrium Felicity dzięki ofercie hipermarketu i punktów usługowych będzie miejscem codziennych zakupów, a najbardziej znane marki modowe, sklepy z branży elektronicznej i wyposażenia domu czy salony drogeryjne i perfumerie sprawią, że będzie to również destination point dla zakupów w weekendy, dla całych rodzin - dodaje.

W centrum znajdzie się rozbudowany food court o powierzchni ok. 2 tys. mkw., w którym będą m.in. restauracje: KFC, Wyspa Smaków i Grand Kebab, kawiarnia Grycan, która zajmie oraz punkt RedBerry mający w ofercie mrożone jogurty.

Ofertę związaną ze zdrowiem i urodą będzie można znaleźć w perfumerii Sephora, drogerii Rossmann, czy Super Pharm. Oprócz tego powstaną salony optyczne Piękne Oczy (ponad 60 mkw.), Paris Optique (ponad 50 mkw.) i Twoje Soczewki (30 mkw.).

Jeśli chodzi o marki modowe, w gronie najemców Atrium Felicity znalazły się: Prima Moda (ponad 165 mkw.), Ryłko (95 mkw.), CCC (ponad 520 mkw.), Centro (prawie 400 mkw.), Kari (ponad 280 mkw.) i Ecco (prawie 90 mkw.). Do tego grona dołączyła w ostatnim czasie marka Gino Rossi, która zajmie blisko 100 mkw. powierzchni centrum.

Powierzchnia najmu obiektu wyniesie 75 tys. mkw. Centrum jest zlokalizowane przy jednej z głównych arterii Lublina: al. Witosa i ul. Grygowej. Wśród 135 sklepów i punktów usługowych znajdą się takie marki, jak: H&M, Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Oysho, Zara Home, Reserved, Cropp, House, Mohito, SinSay, Home&You, Cubus, Carry, New Yorker, CCC, Gino Rossi, Ryłko, KARI, Ecco, Prima Moda, Intersport, Smyk Megastore, Rossmann, Sephora Super-Pharm, Paris Optique, Twoje Soczewki, Piękne Oczy, Grycan, KFC, Fitness Club Pure, RTV EURO AGD, i wiele innych.

Wyłącznym agentem komercjalizującym projekt jest firma Cushman &Wakefield. Dla klientów centrum zaplanowano parking na 3 tys. miejsc. Otwarcie zaplanowano na koniec 2013 roku.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA