PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Trwa rekomercjalizacja warszawskiego Domu Mody Klif

  • Autor: propertynews.pl
  • 29 lip 2015 12:39

Trwa rekomercjalizacja warszawskiego Domu Mody Klif Dom Mody Klif, Warszawa

Dom Mody Klif w Warszawie kontynuuje rekomercjalizację. W ciągu ostatnich 6 miesięcy centrum powitało blisko 10 nowych marek, a prestiżowi najemcy dotychczas obecni w Klifie odświeżają swoje salony wprowadzając nowe koncepty.

REKLAMA

Prowadzone są także zaawansowane negocjacje z kolejnymi operatorami zainteresowanymi otwarciem salonów w Domu Mody Klif.

- W ostatnich miesiącach rozwinęliśmy ofertę Domu Mody Klif skierowaną do koneserów światowej mody. Swoje salony otworzyły u nas takie marki jak Manila Grace czy Boss Store. Poszerzamy także naszą współpracę z rodzimymi firmami. W tym roku swoje pierwsze warszawskie sklepy otworzyły u nas Celebrity i Scallini. Pojawiły się także marki wzbogacające portfolio kategorii handlowych dostępnych w Domu Mody Klif – salon optyczny Perfect Vision oraz jedyny w Polsce butik Jacadi z francuską modą dziecięcą - mówi Agnieszka Borkowska, Associate, Asset Manager AEW Europe, reprezentująca Dom Mody Klif.

- Warto także zwrócić uwagę na aktywność najemców już obecnych w Klifie, którzy decydują się na ponowne otwarcia salonów w zmienionych odsłonach. To właśnie u nas zadebiutowały nowe koncepty Guess’a i Liu Jo, co jest niewątpliwym potwierdzeniem wartości naszego centrum w oczach tych prestiżowych najemców – komentuje Agnieszka Borkowska.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA