PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Trzeci salon by Insomnia w Warszawie już otwarty

  • Autor: propertynews.pl
  • 07 maj 2014 15:56

Trzeci salon by Insomnia w Warszawie już otwarty

Pod koniec kwietnia ruszył kolejny, 13. sklep polskiej marki by Insomnia. Salon o powierzchni 28 mkw. otwarty został w Warszawskim centrum handlowym Blue City. To trzecia placówka by Insomnia w Warszawie. Jednocześnie pierwsza w centrum handlowym w stolicy.

REKLAMA

Marka by Insomnia od trzech lat dynamicznie się rozwija. Najnowszy sklep tej marki powstał właśnie w warszawskiej Galerii Blue City, a istniejące  placówki przechodzą obecnie remodeling. - Nasze sklepy w Krakowie i Warszawie mają już nowy wystrój. Teraz przyszedł czas na placówki na Wybrzeżu - mówi Natalia Pstrokońska współzałożycielka firmy. Do końca roku spójny wystrój będą miały już wszystkie nasze salony. Średni koszt modernizacji sklepu to kilkadziesiąt tysięcy zł.

Jak przyznaje Natalia Pstrokońska, firma z roku na rok ma coraz więcej zamówień. - Obecnie koncentrujemy się na tym, aby nadążyć z produkcją. Nie jesteśmy uzależnieni od dostaw z Chin czy Turcji. Współpracujemy wyłącznie z polskimi firmami. Nasze dzianiny pochodzą z tkalni w Łodzi, szycie odbywa się w Poznaniu, a firmowy papier zamawiamy w Katowicach. W ten sposób widzimy na bieżąco, jakie są potrzeby rynku i możemy szybko na nie zareagować. Z drugiej strony mamy świadomość, że wspieramy polskich przedsiębiorców - dodaje.

W najbliższej przyszłości by Insomnia będzie powiększać sieć swoich sklepów. Kierunek ekspansji to Górny Śląsk, Polska Wschodnia i Pólnocno - Wschodnia. Firma nie wyklucza też rozwoju marki za granicami Polski. - Mamy wiele zapytań o nasz asortyment, ostatnio z Dubaju, Rosji, Wielkiej Brytanii, Niemiec i Skandynawii. Dla nas najbardziej interesujące są te dwa ostanie kierunki, mówi Natalia Pstrokońska.

By Insomnia to polska marka odzieżowa, działajaca na rynku od 2011 roku. Bazuje na sieci sklepów, które właścicielki - Natalia Pstrokońska i Marlena Niestryjewska rozwijały przez 10 lat, sprzedając w nich odzież duńskich marek. Autorskie projekty nawiązuja właśnie do skandynawskiej prostoty i funkcjonalności odzieży. W największych miastach Polski działa obecnie 13 sklepów by Insomnia. 

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA