PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Turystyka zakupowa przynosi zyski outletom. Neinver na fali wzrostów

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 21 lut 2018 12:23

Turystyka zakupowa przynosi zyski outletom. Neinver na fali wzrostów Factoy Kraków (mat.pras.)

W 2017 roku, wartość sprzedaży w centrach outletowych należących do Neinver osiągnęła poziom 917 mln euro, co stanowi wzrost o 5 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. 15 centrów outlet w Polsce, Hiszpanii, Francji, Niemczech i Włoszech odwiedziło łącznie 41,7 miliona klientów. Firma stawia na dalszy rozwój, a kluczowym elementem strategii stała się turystyka zakupowa.

REKLAMA

W portfolio centrów outlet, zarządzanych przez Neinver, znajduje się 800 marek lokalnych i światowych. W minionym roku, firma zawarła ponad 350 kontraktów leasingowych.
Poziom najmu w europejskich centrach outlet na koniec roku wyniósł ponad 96 proc. Neinver zanotował średni wzrost sprzedaży na poziomie 5 proc. w ciągu 12 miesięcy 2017 roku.

- Stabilny wzrost w obiektach o ugruntowanej pozycji rynkowej jak również pozytywne wyniki nowych centrów w portfolio, podkreślają wartość unikalnego modelu zarządzania aktywami Neinver w tej mocno konkurencyjnej branży - mówi Carlos González, Managing Director Neinver. - Koncentrujemy się na efektywnej współpracy z najpopularniejszymi markami na rynku i tworzeniu jak najlepszych doświadczeń zakupowych, by zapewnić wyjątkowe połączenie wysokiej jakości zakupów, stylowej architektury, wspaniałej atmosfery oraz dobrej oferty rozrywkowej i gastronomicznej. To wpływa na zwiększenie wartości naszych centrów oraz wzrost wszystkich ważnych wskaźników - dodaje.

- Kluczowym elementem naszej strategii stała się turystyka zakupowa, dlatego rozbudowujemy sieć centrów w strategicznych europejskich enklawach turystycznych - podsumowuje Carlos González.

Strategia wzrostu

Neinver prowadzi obecnie nowe projekty outletowe na różnych etapach zaawansowania, o łącznej powierzchni handlowej ponad 74 tys. mkw., w ważnych lokalizacjach turystycznych z dużym potencjałem rozwojowym. Dzięki prowadzonej ekspansji firmy, Neinver wzbogaci swoje portfolio o kolejne 430 sklepów.

- W nadchodzącym roku planujemy dalszy rozwój naszej międzynarodowej platformy outletowej, dzięki otwarciu centrum Prague The Style Outlets, rozpoczęciu drugiej fazy rozbudowy Halle Leipzig The Style Outlets w Niemczech, a także wmurowaniu kamienia węgielnego Amsterdam The Style Outlets. Ponadto pracujemy nad powstaniem Centrum Alpes The Style Outlets, zlokalizowanym w pobliżu granicy ze Szwajcarią: pomiędzy Genewą (oddaloną o 25 minut jazdy), a Lyonem. Obszar oddziaływania nowego outletu obejmować ma 5,3 miliona osób. Otwarcie obiektu planujemy na 2020 rok - mówi Carlos González.

W Polsce w 2017 roku, cztery centra outlet Factory, zarządzane przez Neinver, zwiększyły sprzedaż o 5 proc. Odwiedziło je ponad 12,3 miliona klientów. To był rok, w którym całe polskie portfolio centrów outlet poddane zostało gruntownej renowacji, włączając w to budowę nowoczesnej strefy restauracyjnej w Factory Kraków, której otwarcie zaplanowano na marzec 2018 roku.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.