PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tworzenie wyznawców marki - sposobem na zdobycie klienta

  • www.portalspozywczy.pl
  • 06 lis 2017 17:59

Tworzenie wyznawców marki - sposobem na zdobycie klienta Forum Rynku Spożywczego i Handlu , fot. PTWP

O nowych trendach na rynku handlowym oraz o tym jak budować przewagi konkurencyjne rozmawiali uczestnicy debaty inauguracyjnej „Rewolucja w branży spożywczej pod dyktando nowej ekonomii: trendy, innowacje, wyzwania”, która rozpoczęła X Jubileuszowe Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

REKLAMA

Zdaniem Bartosza Urbaniaka, członka zarządu Banku BGŻ BNP Paribas, jednym z trendów widocznych ostatnio na rynku jest to, że konsument staje się coraz bardziej wygodny i sposobem dotarcia do niego jest sprawna logistyka.

- Obecnie konsument jest bardzo leniwy i wygodny. Czy produkt będzie wyprodukowany przez robota, czy przez chińskiego taniego pracownika, czy droższego polskiego czy jeszcze droższego niemieckiego nie ma znaczenia. Ważne jest to, czy firma przez logistykę będzie w stanie dotrzeć do konsumenta w taki sposób, by to było dla niego wygodne – mówił Bartosz Urbaniak.

Dodał, że drugim ciekawym trendem jest tworzenie wyznawców marki. – Produkt sam w sobie może nie mieć dużego znaczenia, ale jest budowana grupa wyznawców tej marki - zauważył.

Zdaniem Bartosza Urbaniaka, dużo lepszy jest obecnie poziom przygotowania polskich przedsiębiorców do realizowania założonej strategii rozwoju.

- To inna galaktyka w porównaniu z tym co było dwadzieścia lat temu. Teraz przedsiębiorcy bardzo dokładnie wsłuchują się w konsumenta, w tym zagranicznego. Jeśli chodzi o koncepcje biznesowe pod koniec lat 90-tych, to wówczas nikt się nie przejmował tym, by spełnić oczekiwania konsumentów – mówił Bartosz Urbaniak.

X Forum Rynku Spożywczego i Handlu odbywa się w dniach 6-7 listopada w Hotelu Sheraton w Warszawie.

W programie Forum przewidziano 17 dyskusji panelowych o zróżnicowanej tematyce, obejmującej m.in. takie zagadnienia jak: branża HoReCa jako partner dla producentów FMCG, digitalizacja handlu, innowacje i technologie a sprzedaż FMCG, nowe style zakupowe, rynek wobec nowych trendów kulinarnych i prozdrowotnych, rola trendsetterów i social media w kształtowaniu postaw konsumenckich, start-upy w branży spożywczej i handlowej.

Czytaj więcej: O budowaniu przewagi konkurencyjnej i o nowych trendach podczas X FRSiH 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA